µT. Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 multitasking Nå står det ingenting om multitasking i Wikipedia-artikkelen eller i Wikien til selveste HTC. Men jeg er enig i at en smarttelefon må ha multitasking. Det er derfor jeg har jailbreaket min 3GS for å nettopp få denne funksjonen. Men ellers er det ikke lett å definere hva en smarttelfon er. Noe denne diskusjonen viser spor av. Lenke til kommentar
Fleipolini Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det som forundrer meg, er at amobil.no har hatt en uforandret forside i tre dager nå. Sånt mister man lesere på... Lenke til kommentar
Sobler Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 True. Og nå skal du snart se at Silje slår til med en direkte kopi av artikkelen om mobiltelefon og virus på VG; http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=592357 . Og siden VG har brukt en iPhone som illustrasjonsbilde på forsiden, kommer hun antakeligvis til å ta et bilde av sin egen iPhone liggende på bordet, slik jeg har sett før.. Lenke til kommentar
blackberry1 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 det har blitt så mange iPhones der ute nå at det er nesten kjedelig...."alle" har jo iPhone... Ja, derfor valgte jeg Blackberry Storm2, er veldig fornøyd skulle likt og se en nøytral test av denne mot Iphone Lenke til kommentar
sgiga Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det er litt irriterende at Amobil ikke kan linke til kilden her: http://www.canalys.com/pr/2009/r2009112.htm En rask titt der, og man får et mye mer nyansert bilde. For det første er det RIM som virkelig tar markedsandeler. iPhone er på stedet vil i forhold til i fjord, og MS går massivt tilbake. Symbian er også på stedet hvil. Nokia og Apple har omtrent samme markedsandeler som i fjord, men Nokia har økt sin andel mer enn Apple. En annen ting er at markedsandelen av smartphones faktisk går ned. Android er på full fart framover fra ingenting i fjord til 3,5 prosent i år. Vanskelig å spå om fremtiden, men noen ting er veldig tydelige. iPhone har nådd metningspunktet, og har bare en veg å gå - tilbake. Symbian/Nokia holder stand. RIM har tatt så og si hele business-segmentet. Android er på full fart framover. Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Er du sikker på at du så på riktige tall? Linky. Edit: Feil link Endret 21. november 2009 av PL610 Lenke til kommentar
miu Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 det har blitt så mange iPhones der ute nå at det er nesten kjedelig...."alle" har jo iPhone... Ja, derfor valgte jeg Blackberry Storm2, er veldig fornøyd skulle likt og se en nøytral test av denne mot Iphone Hvordan skaffet du deg Storm2? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg