Jensg Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Har lastet ned nyno 3.1, et program som retter tekster fra bokmål til nynorsk, men lenger kommer jeg ikke... Når jeg skal åpne filen står det at det ikke gå an å åpne programmet fordi jeg nettopp mangler det riktige programmet. Filen er ".rar". Noen som vet hva jeg kan gjøre? Takker for alle svar Endret 17. november 2009 av Jensg Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) *Fjjernet av mod* Endret 20. desember 2009 av KVTL 2 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har du kjøpt den så følger det med en readme-fil for å installere Lenke til kommentar
Jensg Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Takk for hjelpen John Amund! Nå fungerer det perfekt! Skal dedikere, den forhåpentligvis bedre, nynorsk karakteren min til deg Fikk 4 når jeg gikk ut av ungdomskolen, men ser at det ikke er umulig for meg å oppnå 5. Leser mye nynorsk, har en god nynorsk ordliste og selvfølgelig er "Nyno" til stor hjelp. Lenke til kommentar
JohnAmund Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det høyrast bra ut Lenke til kommentar
Jensg Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Fikk 5 på nynorsk oppgaven!! Takk JohnAmund Endret 26. november 2009 av Jensg Lenke til kommentar
randomdude Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 jeg har også lastet nd nyno, men når jeg åpner det kommer det opp en feilmeldding om at "The archive is either in unknown format or damaged" mens andre på siden jeg lastet ned på fikk nyno til å fungere. jeg åpner i winrar Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 jeg har også lastet nd nyno, men når jeg åpner det kommer det opp en feilmeldding om at "The archive is either in unknown format or damaged" mens andre på siden jeg lastet ned på fikk nyno til å fungere.jeg åpner i winrar Hva skal jeg gjøre? Er du sikker på du fikk lastet ned hele filen? Har du prøvd å huke av for å beholde skadde filer(keep broken files) når du pakker ut i winrar. Har du en gammel versjon av winrar,så kan det være problemet. Hvis ikke noe av dette er problemet, ville jeg lastet ned filen på nytt. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 20. desember 2009 Del Skrevet 20. desember 2009 Antar dette dreier seg om piratvare siden det er snakk om rar filer, NYNO distribueres i .exe filer. Tråden stenges. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg