Leif Arne Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei Noen som vet hvorfor ikke filnedlastingsboksen kommer fram der jeg kan velge om jeg vil åpne eller lagre filer som jeg laster ned? Når jeg trykker på filer for å laste dem ned så åpnes de automatisk istede for at filnedlastingsboksen kommer fram.Ble sånn helt plutseli,men det virker bare som det er RAR filer som er slik.Noen som vet hvordan jeg tilbakestiller det? Takker for svar Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har det akkurat slik som han her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=289055 Bare at jeg bruker WinRar istede for WinZip. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Du må inn i Folder Options i Explorer (Utforsker). Velg "File Types"-fanen og finn RAR i listen, klikk på den linjen. Velg "Advanced"-knappen, og sett en hake i ruten for "Confirm open after download". Lenke til kommentar
Leif Arne Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Du må inn i Folder Options i Explorer (Utforsker). Velg "File Types"-fanen og finn RAR i listen, klikk på den linjen. Velg "Advanced"-knappen, og sett en hake i ruten for "Confirm open after download". Det funka Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå