♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Oregano han hadde i posen kanskje? Hvis det luktet pizzakrydder. Faen! Jeg ble lurt på 100,- -.- Her fikk jeg konstatert mine mistanker om mennesker som bruker narkotika. De er en gjeng idioter. Svindlere finner man over alt hvor det er penger å tjene på naive folk. KK-f, skulle ikke du vente til du var 18år da? Som du sa i forrige tråd som ble fjernet.. Jo, men det skjedde visst nå =D Legg ut bilde? Det var oregano -.- Men fått tilbud av en jeg stoler på: 70kr Grammet. (Svenske) Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Haha. Men hasj er ikke grønt. Hasj er brunt. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Spesiell lukt. Vet ikke helt hva jeg skal sammenligne det med. Lett å kjenne igjen i hvertfall. Lenke til kommentar
Ercles Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Haha. Men hasj er ikke grønt. Hasj er brunt. Eventuelt så kjøper du ræv kvalitet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Slik ser det ut: Så knuses det til mindre biter før bruk. Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Slik ser det ut: Så knuses det til mindre biter før bruk. Det der hjelper meg mye, takker Endret 19. november 2009 av KK-f Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Så merkelig å se det så "up close" Ser mer ut som tørr sjokolade. Oregano han hadde i posen kanskje? Hvis det luktet pizzakrydder. Faen! Jeg ble lurt på 100,- -.- Her fikk jeg konstatert mine mistanker om mennesker som bruker narkotika. De er en gjeng idioter. Fordommer much? Det er sånne som deg som er en byll på jordkloden. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 fersk rosmarin lukter nesten likt hasj.. , sykt likt faktisk.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 *snip*Fordommer much? Det er sånne som deg som er en byll på jordkloden. La meg ærlig innrømme at jeg er faktisk for legalisering av marihuana i Norge, ettersom det er et mildt nok narkotikum til å kunne sidestilles med alkohol. Jeg er også for at mennesker som sliter med smerter, noe hasj bevisst har bevist døyvende effekt mot smerter. Men det var i all hovedsak "misbruk" jeg peker til. Så kommentaren min var mildt sagt satt på spissen. TS skriver på en måte som ønsker å fremheve seg som en "tøffing" som røyker. Men som sagt; Det var satt veldig på spissen. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Min kommentar var vel forsåvidt det også Det er mange grunner til at alt av marijuana må legaliseres. Ikke bare av helsemessige årsaker men også for å få bukt med narkomane, samt bruke hamp for å lage alt vi kan klare av det. Plast er også noe som bør lages av hampolje siden det faktisk er mulig å bryte ned i naturen. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Så merkelig å se det så "up close" Ser mer ut som tørr sjokolade. Holder du en sjokoladebit i hånden vil den bli mjuk og smelte. Holder du en hasjklump i hånden vil den ikke smelte, den kan bli litt mykere litt ettersom hva slags type og kvalitet det er. Hasj ser ikke bare ut som sjokolade, man har helt svart hasj, og veldig lys hasj. Endret 19. november 2009 av V-by Lenke til kommentar
♠∜Kk-f∜♠ Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Så merkelig å se det så "up close" Ser mer ut som tørr sjokolade. Holder du en sjokoladebit i hånden vil den bli mjuk og smelte. Holder du en hasjklump i hånden vil den ikke smelte, den kan bli litt mykere litt ettersom hva slags type og kvalitet det er. Hasj ser ikke bare ut som sjokolade, man har helt svart hasj, og veldig lys hasj. Takker Snakk gjerne på denne tråden: Denne Lenke til kommentar
Patience Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 # Da denne tråden utvikler seg i retning av denne tråden https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1174196&hl= som forøvrig har blitt stengt, ser jeg meg nødt til å stenge også denne tråden. Enkle spørsmål vedrørende og rundt hasj som denne i utgangspunktet handlet om, passerer nåløyet. Men når det sklir over i en bruker-erfarings-tråd er det desverre ikke veldig ønskelig for oss som forum. Tråden stenges! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg