Bakitafrasnikaren Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er det mulig for en norsk privatperson å få tak i den typen baconpølser de selger på bensinstasjoner uten å importere? I så fall, hvordan? Regner med det er flere enn meg som har lurt på dette.. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 pølser surret med bacon du tenker på? Lenke til kommentar
kallepetrus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) det er nok bare wienerpølser fra gilde meg bacon rundt Endret 17. november 2009 av perle94 Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 det er nok bare wienerpølser fra gilde meg bacon rundt det jeg og tenkte på. hvis ikke det er noen spesielle baconpølser jeg ikke har hørt om... Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har sett at de tar fram en uåpnet plastikkpose bak disken på ferga med wienerpølser med bacon rundt. Det var ingen logo elns på plastikkposen, bare helt gjennomsiktig. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Forhåndslaget, vil jeg tro. De smaker ikke noe annet enn pølser med bacon rundt ihvertfall Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 det er nok en helt vanlig wiener med bacon surret rundt. med tanke på produsent så er det vel ikke værre en å se hvem som står som leverandør på all reklamen som er på ferja/bensinstajonen. Lenke til kommentar
haakonmt Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Noen plasser jeg har vært er det ikke wienerpølser, men ostepølser med bacon rundt, DET er god mat det! Men som de andre sier så tror jeg du må lage dem selv, men tror ikke det er så mye arbeid! Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har prøvd, og det er overhodet ikke lett å få baconet til å sitte! De må ha et helt spesielt triks for å ordne det.. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har prøvd, og det er overhodet ikke lett å få baconet til å sitte! De må ha et helt spesielt triks for å ordne det.. Kanskje en tannpirker eller lignende i hver ende som du kan ta av etter du har stekt på 2 sider. Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ikke noe spesielt triks for å få bacon til å sitte. Press den fast i hver ende, så vil den som oftest sitte bra, dvs at du presser den nesten flat mot your sausage of choice. Det blir klart best med ostepølse, men ikke glem å snitte dem først. Men kanskje det er lettere å steke på en plate som man har på bensinstasjoner. Når jeg jobbet på kiosk gjorde vi det slik jeg beskrev, baconet løsnet sjelden. Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 21. november 2009 Forfatter Del Skrevet 21. november 2009 Fikset det selv nå! Surret baconet skikkelig godt rundt wienerpølser og stekte dem. Jeg satte smeltet ost, sprøstekt løk og potetsalat ned i brødene. Jeg toppet verket med ketchup og hamburgerdressing (pølsedressingen de har på bensinstasjoner er fortsatt ikke til å finne). Det smaker tilnærmet slik de gjør på Statoil. Lenke til kommentar
Neppos Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Wiener? Det er da virkelig ostepølse de bruker. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Wiener? Det er da virkelig ostepølse de bruker. kommer ann på hvor du kjøper den. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg har aldri sett wiener med bacon på norske bensinstasjoner. Og jeg har vært på en god del av de. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 shell ved fidjan i kristiansand har iallfall hatt det, samme med esso ved parko i kristiansand og hydrotexaco ved rosseland i sogndalen hadde iallfall før de ble over av 7-11 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 usj det skal være ostepølse ja, og jeg tror de som oftest får pølsene levert fra grosist, leif vidars elns står det ofte på papiret de har pølsebrødet i (iaf de som har de beste baconpølsene) jeg regner med det er en grossist som selger til bensinstasjoner osv. men kan erindre å ha sett den logoen på butikkpølser også men ikke bacongrill da. ei skikkelig baconpølse er forsåvidt noe jeg virkelig savner som student i Storbritannia, britiske pølser smaker SHIT Lenke til kommentar
Bakitafrasnikaren Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg har til gode å finne en bensinstasjon innen 1 mil fra Molde som ikke har baconpølser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå