WingDude Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har etter de siste ukers windows oppdateringer fått problem med at brukernavn og passord må skrives inn på nytt omtrent hver gang jeg skal logge meg på, enten det er på forumet her eller på Finn.no, noen som vet hva dette skyldes ? Har sjekka de vanlige innstillingene, cookies osv, men finner ikke noe galt der. Kjører Vista 64 og internett explorer webleser. Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Er det virkelig bare meg som har fått dette problemet, eller har jeg posta på feil forum ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 fjern en bruker som heter asp... et eller annet fra brukerlisten din... Lenke til kommentar
WingDude Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Litt usikker på hvilken liste du sikter til, mener du brukerkontoer på pc'n ? Har ingen andre enn den ene der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå