Veitafan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg var i Amsterdam i helgen. Der kom jeg over dette motivet: 50MM f/2.8 1/800 ISO 400 Bildet er ikke etterbehandlet, men har lightroom om dere har noen ideer angående det. Vad tycks? Lenke til kommentar
chris300 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Vel og greit at det er mange sykler i Amsterdam (1mill ca) , men jeg synes ikke nødvendigvis du har klart å få frem det så godt på dette bildet desverre. Synes også det er en del forstyrrende elementer i bakgrunnen. Jeg tror nok du kunne klart bedre sykkelbilder enn dette i amsterdam (nede v stasjonen for eks der det står tusenvis av sykler 100m borti gata for eks).. Jeg tror nok også du kunne funnet en mer "amsterbakgrunn"... Likte du red light da? Endret 18. november 2009 av chris300 Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Var ikke i Amsterdam for å ta bilder av sykler, for å si det slik Enig i at det er noen forstyrrende elementer i bakrunnen. Linken din virker ikke, vis meg hva du liker! Edit: Vi bodde like ved red light, jeg likte det ikke. Endret 17. november 2009 av Veitafan Lenke til kommentar
chrissn Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 synes bakgrunnen var rotete, den tok veldig mye oppmerksomhet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå