unik42 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hackere har gjort det Infinity Ward ikke ville gjøre. Les mer Lenke til kommentar
TeaBone Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Wow... gratulerer med århundrets mest rotete "artikkel" Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 PC community - 1 Infinity Ward - 0 Håper de får ut fingern og releaser dedicated servers, som et tillegg til IWNet. Det fungerer jo bra for casual gaming, men når det gjelder klaner og seriøse matcher er det jo helt på trynet. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Spillverket er treg.. denne var på private torrent sider for lenge siden.. dette fikk jeg seff fra en anonym kilde.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Gidder dere å lage en artikkel når de finner en workaround for at /cg_fov er cheat protected? Å slippe den vanvittige konsoll-zoomen er for min del det viktigste dev console lar en gjøre. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Bruk /cg_fovmin tror jeg. Var noe med fovmin hvertfall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 For en overrraskelse... eller ikke. Det gikk vel mer i hvor lang tid det skulle ta, enn om det skulle skje at dette ble cracket. AtW Lenke til kommentar
NuDimon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) In your face! MW2 selv om spillet faktisk ikke er saa ille i seg selv. Saa er hele utgivelsen ett slag i trynet for oss som faktisk foretrekker PC-spill. Konsoll-port paa PC har aldri vaert noe saerlig bra, saa dette holder jeg meg langt unna. Endret 17. november 2009 av NuDimon Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 OVERRASKELSE!!! not. Lenke til kommentar
probin Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 kjør på og terroriser! Lenke til kommentar
Sajkow Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jaja, gidder uansett ikke å kjøpe spillet (heller ikke laste det ned). Skal man klare å gjøre noe med problemet, så får man støtte boikottet. Lenke til kommentar
Khogn Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Ekstrem konsollifisering av det som burde være et typisk PC-spill, ingen Hardened eller Prestige Edition til PC mens konsollene får... Infinity Ward har virkelig bestemt seg for å tørke seg i ræven med de som har sikret deres suksess: nemlig PC-spillerne. Som mange andre PC-spillere har jeg bestemt meg for å gjøre noe jeg har lovet meg å aldri gjøre. Jeg boikotter kjøpet av spillet men MW2 skal jeg ha på en eller annen måte. Jeg velger alltid å støtte utviklerne, koster hva det koster, men IW har med viten og vilje bæsjet i suppen vår denne gangen... Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Crack fungerer ikke lengre. Ikke å ha mellomrom i nick heller. Kommer nok snart ny crack men.. Personlig har jeg nå kjøpt på steam. Likte spillet, bortsett fra alle de rævpulte noobene med nade launcher og matyrdom da.. Lenke til kommentar
ramblerman Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 haha! hva skulle vi ha gjort uten hacerne ?? Lenke til kommentar
kristoly Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Crack fungerer ikke lengre. Ikke å ha mellomrom i nick heller.Kommer nok snart ny crack men.. Personlig har jeg nå kjøpt på steam. Likte spillet, bortsett fra alle de rævpulte noobene med nade launcher og matyrdom da.. Ahahahahha, glemmer aldri mitt første kill med martyrdom, gud jeg flira da Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Håper du har fått litt mer "skillz" og ikke trenger matyrdom for å klare å drepe noen lengre. Likte jeg også når jeg begynte å spille CoD4. Så på det som "1 gratis kill", men nå klarer jeg utmerket å skyte fienden.. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2? Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 blir sånn når det er laget for konsoller er bare idioter der, trenger litt skytehjelp proffene bruker pc for sånne spill konsoll er bare for bilspill etc Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 (endret) Har moddere som endrer på spillet blitt til "Hackere" nå? Å bruke det 'negative' ordet "hackere" er vel å ta litt i? Syns det er bare bra at Modderne fortsetter slik de gjør, så lenge de har gode intensjoner! Endret 19. november 2009 av Deosl Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2? Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt. I Modern Warfare 2 går kulere framover i forhold til CS.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg