Gå til innhold

Modern Warfare 2 hacket (PC/PS3/X360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:tease:

In your face!

MW2 selv om spillet faktisk ikke er saa ille i seg selv. Saa er hele utgivelsen ett slag i trynet for oss som faktisk foretrekker PC-spill. Konsoll-port paa PC har aldri vaert noe saerlig bra, saa dette holder jeg meg langt unna. :p

Endret av NuDimon
Lenke til kommentar

Ekstrem konsollifisering av det som burde være et typisk PC-spill, ingen Hardened eller Prestige Edition til PC mens konsollene får... Infinity Ward har virkelig bestemt seg for å tørke seg i ræven med de som har sikret deres suksess: nemlig PC-spillerne.

Som mange andre PC-spillere har jeg bestemt meg for å gjøre noe jeg har lovet meg å aldri gjøre. Jeg boikotter kjøpet av spillet men MW2 skal jeg ha på en eller annen måte.

Jeg velger alltid å støtte utviklerne, koster hva det koster, men IW har med viten og vilje bæsjet i suppen vår denne gangen...

Lenke til kommentar
Crack fungerer ikke lengre. Ikke å ha mellomrom i nick heller.

Kommer nok snart ny crack men..

Personlig har jeg nå kjøpt på steam. Likte spillet, bortsett fra alle de rævpulte noobene med nade launcher og matyrdom da..

Ahahahahha, glemmer aldri mitt første kill med martyrdom, gud jeg flira da

Lenke til kommentar

Har moddere som endrer på spillet blitt til "Hackere" nå? Å bruke det 'negative' ordet "hackere" er vel å ta litt i?

Syns det er bare bra at Modderne fortsetter slik de gjør, så lenge de har gode intensjoner!

Endret av Deosl
Lenke til kommentar
Litt off topic, men er det bare jeg som synes selve skytingen er veldig simpel i MW2?

Spiller ikke CS:S lenger, men der følte man i hvert fall at man måtte kontrollere våpenet, og at man gjorde det. I MW2 er det bare pek og klikk, er jo knapt recoil i det hele tatt.

I Modern Warfare 2 går kulere framover i forhold til CS..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...