kthrane Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Var inne på lefdal sin hjemmeside og kikket litt og da så jeg at de selger MBP 13 til 8990,- hvorfor er denne så billig, er det utgått modell? Hvis det er det, hvorfor har de ikke en modell som er up to date med 2,26ghz prossessor? http://www.lefdal.com/catalog/data/apple/lf_macbook/macbook Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Virket merkelig billing ja, ettersom den har 7 timers batteritid er det ikkje ein gammal modell. Ver rask å bestill før Leftal merker det:P Den koster 10490,- hos Apple store Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Men den har OSX leopard og ikke snow leopard? Er det noen som helst annen forskjell? Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Eg kjupte for akkurat 3 uker siden ein spliter ny Macbook Pro 13, hadde igroen rekna med Snow Leopard, men nei.... Det verste var at ho i butikken ikkje gjorde meg merksam på det:( Lenke til kommentar
kthrane Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Men da ser det jo ut som om dette er en ekstremt god pris. Og hvis man har lyst på snow leopard så legger man til dette og man har plutselig fått maskinen 750,- kr billigere enn hos Apple store Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Den er vel ikkje med Snow Leopard hos Apple Store heller eller??? Lenke til kommentar
Trynemjoel Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Alle maskiner som selges i Apple Store selges med Snow Leopard. Endret 21. november 2009 av Trynemjoel Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Alle macer fra Apple Store blir levert med Snow Leopard. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå