Gå til innhold

Wifi adapter til Xbox 360.

khvm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Anbefaler deg å kjøpe adapter. Jeg fikk min for 400(Brukt på Finn). Stabilt og slipper en ledning på 20 m.

bruker laptoppen min som trødlås router. Funker knall :)

Fungere det med trådløs mac? altså macbook.

Eller har microsoft folka funnet på noe fancy, får å straffe oss med mac :!:

Lenke til kommentar
Anbefaler deg å kjøpe adapter. Jeg fikk min for 400(Brukt på Finn). Stabilt og slipper en ledning på 20 m.

Fortell meg hvordan takk. Har fullt signal på laptopen, men får ikke connectet med xboxen pga nesten ikke signal.

Lenke til kommentar

Fortell meg hvordan takk. Har fullt signal på laptopen, men får ikke connectet med xboxen pga nesten ikke signal.

Du har en kabel mellom Xboxen og laptopen, laptopen kobler du på trådløse nettverket, så bridger/broer du den trådløse og den "vanlige" tilkoblingen på PCn

Lenke til kommentar

Du har en kabel mellom Xboxen og laptopen, laptopen kobler du på trådløse nettverket, så bridger/broer du den trådløse og den "vanlige" tilkoblingen på PCn

Takk for det!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...