MaCh Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 (endret) Det vi også kan gjøre, er å lage en Steam-gruppe dedikert spillet for oss forumbrukere. Er vel dette du mener? http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2 OP oppdatert. Endret 23. november 2009 av MaCh Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Ser man det! Da er det jo i orden. Kunne tenkt meg oppdrag under Special Ops sammen med noen, så si i fra. Lenke til kommentar
Gege Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Min post er oppdatert med ny info Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Kanskje jeg bør bruke litt mer enn ett sekund på hvert innlegg, blir en del feil her og der, hah. OP oppdatert. Hvorfor går du ikke bare gjennom nye innlegg i tråden og kopierer nye navn til f.eks notepad, så redigerer du posten din og enkelt nok limer inn navnene? Lenke til kommentar
Jonzki Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 pirkepirk, er Jonhe008 uten mellomrom Ikke får å være irriterende Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Hepp! Folk kan gjerne legge meg til, så henviser til signaturen. Det vi også kan gjøre, er å lage en Steam-gruppe dedikert spillet for oss forumbrukere. Det kjekke med det, er f.eks. at brukere som er online i Steam kan starte en chat i gruppen, og dermed avtale tid, hva vi kan spille etc. Brukerne gjorde dette med Left 4 Dead; det fungerte utmerket. TCi opprettet i sin tid en samletråd for Steam-ID-ene til forumbrukerne, men ser nå ut til å være utdatert. Undertegnede kan endog opprette Steam-gruppe og være host for den gruppen. Hva mener dere? Det er alt gjort. http://steamcommunity.com/groups/Spillverketmw2 Send meg ein PM med Steamid'n så kan du få lov og vere åffiser der. Ser til no at vi har 17 members... Også ein fordel... nei... dere MÅ lage kontoen deres public slik at vi ser kva dere speler! Så langt ser det bra ut! 503 timer MW2 Multi, 175 timer MW2 Singel, og ca 30 timer med CS:S Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Steam = Therion691 Lenke til kommentar
Deadlocks Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Steamnick = Terge Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 MaCh, 1silo1 er steamid. Altså det folk må adde meg med. Mens Frederick er faktisk det jeg kaller meg på steam Altså bare det du kan skifte hele tiden. Lenke til kommentar
Agla Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg har lett lenge etter noen å spille sosialt med nå. Er rank 53, rolig og behersket kar med RL militær bakgrunn som er interessert i klan eller casual venner på nett jeg kan spille med for å øke spillegleden. Steam? Aglarann så vidt jeg vet (om denne er feil kan jeg dobbeltsjekke det så snart jeg er hjemme). Ingame: Inphy. Snakkes : ) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Min STEAM-user: Ariens Skrik ut om noen vil spille med tidenes noob (spilt et map til nå) Endret 24. november 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Kaadoonk Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Er totalt noob, men legg meg gjerne til. Steam ID er kaadoonk, kaller meg Kane ingame. Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg har lyst å ha noen å spille litt med, er level 32 i første prestige, liker best å spille HQ Pro, så en liten gruppe med randoms eller en "casual klan" hadde vært nice. Kan selfølgelig komme på ventrilo etc (har mic.) Steam nicket er gammelt; blazter_x Endret 26. november 2009 av FarAway Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Add meh! (selv om pc skjermen tok kvelden i dag ) Kallenavnet er Kurt Kanon ([email protected]) Spiller alt med alle Lenke til kommentar
dTd Skrevet 1. desember 2009 Del Skrevet 1. desember 2009 joiner gjerne, men har 3 eksamener de neste par ukene så blir ikke mye gaming før den 16 desember... Steam ID: dj_dami <-yep, det suger, men var typ 14 når jeg laga det Ingame nick: dAMI er btw 20 år, lvl 70 men, blir vel prestige utover, og gamer som regel TD eller HC TD, men om vi får til flere brukere hadde det vært fett og tatt noe annet og... Er jo ikke spesielt morro å game "alene" mot en klan i domination liksom... Kan gjerne prøvekjøre Spec ops også, på veteran ofc har både skype og vt også blir som sagt lite aktivitet fremover mot 16 des, blir vel noen timer gaming på kveldinga men da tenker jeg at jeg bare gamer litt for meg selv mot eksamens tia, ellers så blir det fort til at det går med par ekstra timer xD Lenke til kommentar
Shorty94 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Steam Id: DeltaforceAlpha Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 [email protected] (Har hatt brukeren siden betaen i 2002, så er stuck med epost adressen jeg brukte da....) Skifter navn både titt og ofte, så er nok lettere å legge til epost, men nå er nicket Hawkeye Lenke til kommentar
SpiroAgnew Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Heihei. Jeg vil ha folk å spille med! jeg heter 'snikebein' på steam. Add meg! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 The Real Mysticon, bare å adde meg. Heihei. Jeg vil ha folk å spille med! jeg heter 'snikebein' på steam. Add meg! fant ikke 'snikebein' eller snikebein Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå