vesleengen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 hei! skal begynne å ha med kaffitermos på skolen da det er såååå mye billiger og smaker mye bedre.. problemet er at jeg bare har en 15 år gammel termos som ikke holder så godt på varmen.. regner med det har skjedd en del på termosfronten siden barneskolen.. kravene er: minst 8DL stor gjerne avlang en en lav plugg ikke for dyr - maks 300kr tenker jeg.. enkel å skaffe må holde på varmen i minst 8 timer Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hei. Jeg forstår ditt kjempeproblem. Hva med denne: http://www.clasohlson.se/Product/Product.aspx?id=136876091 Vet om en mann på sotra som elsker den. Ja, han elsker den. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 takk for svar har sett på de clas ohlson termosene, men de virker ikke så veldig gode.. tenker spesielt på "automatkorken".. den har jo bare en noen mm tykk plasttut som jeg tviler på holder varmen, samt var veldig enkel å åpne... og da lekke og det at de selger masse reservekorker gjør meg ikke direkte mer troende at produktet er bra... får det til å virke som korken er et problem... Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Sjekk i en Jernia-butikk, de pleier å ha en del utvalg. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 skal ta turen innom en jernia på mandag Lenke til kommentar
Tottotto Skrevet 30. november 2009 Del Skrevet 30. november 2009 Nå begynner de vel å få inn endel termoser på sportsbutikkene tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå