Gå til innhold

Erfaringer med jernbanepersonalets bank og forsikring

Gjest Slettet-EZE0dRsY

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EZE0dRsY

Hei.

Det jeg lurer på, er om det er noen som har erfaring med jernbanepersonalets bank og forsikring? Jeg har allerede funnet ut hvor billig det er å ha bilforsikring der. Men hva med innbo, reise og livs forsikring?

Pr. i dag er jeg kunde hos postbanken, og har både gode og dårlige erfaringer når det gjelder service. De er ganske dyre i pris da. Men postbanken kontra jernbanepersonalets bank som totalkunde? hva ville dere gått for? Tenker både gebyrer, service, lån, sparing osv..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det sjeldent lønner seg å være totalkunde i en instutisjon. Jeg har mine forsikringer i JBF, men ikke mine bankforbindelser. Disse tjenestene "kjøper" jeg hos SPK (boliglån) og Ya-bank (sparing). Selv JBF tror jeg ikke alltid er billigst på forsikringer. Du bør også sjekke KLP.

Lenke til kommentar

Jeg betaler mindre for JBF sin kombi reise-/innboforsikring, enn for kun reiseforsikring andre plasser. Så at det er billigere er det ingen tvil om.

Har bilforsikring, men ikke livsforsikring der, så kan ikke uttale meg om den, og har heller ikke brydd meg om å sjekke priser i andre selskaper.

Bilforsikringen min ble i sin tid billigere med 20% bonus, enn 50% jeg kunne fått i annet selskap.

Banktjenestene kikket jeg på og slo fra meg den tanken, da de ikke var konkurransedyktig i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...