Gå til innhold

Noen hockeyspillere her?

Sk!ppy

Anbefalte innlegg

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Så at halve GET laget til vålrenga kom på landslaget, Noen som har greit med kontakter?

6 av spillerne på A-laget kom med på U20-landslaget ja.

Tilbake til topic: Spiller i u19-elite og for rekruttlaget til VIF :thumbup:

Har du mange A-lags kamper eller?

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Så at halve GET laget til vålrenga kom på landslaget, Noen som har greit med kontakter?

nei, fortsatt et stykke igjen der ;)

Lenke til kommentar

nei, fortsatt et stykke igjen der ;)

Bra du spiller for Vålerenga enda da, snakka med deg om samme temaet i fjor elns. :)

Lenke til kommentar

Jeg syes enga er drittlag, Lillehammer tar dere som oftest,og vær gang så er jeg og ser på! kun u-19, get og 1.div da, men still.. ELler, get laget er variabelt..

Til LuringenOo: En av u19 kampene jeg var på begynte vålrenga å sloss på, på benken? hah , var du med da? :p

Lenke til kommentar
Jeg syes enga er drittlag, Lillehammer tar dere som oftest,og vær gang så er jeg og ser på! kun u-19, get og 1.div da, men still.. ELler, get laget er variabelt..

Til LuringenOo: En av u19 kampene jeg var på begynte vålrenga å sloss på, på benken? hah , var du med da? :p

Drittlag som ligger på toppen av Get ligaen. :)

Lenke til kommentar

Eller, selve laget er forsåvidt ok, men supporterne - på den ene kampen hadde jeg VIP billetter, og en mann som satt 10-20 seter lenger bortenfor meg ropte Drit i han da, Pingle o.l når en vålrengaspiller fikk puck i ansiktet, mannen gikk selv i vålrenga supporter klær.

på alle u17 og u19 kampene jeg har vært på hos enga, har de kjeftet på hverandre, og begynt å småsloss i spillerbåsen med hverandre.

1.div laget har jeg bare sett en eller to ganger, og da spillte de rent :)

Lenke til kommentar
Eller, selve laget er forsåvidt ok, men supporterne - på den ene kampen hadde jeg VIP billetter, og en mann som satt 10-20 seter lenger bortenfor meg ropte Drit i han da, Pingle o.l når en vålrengaspiller fikk puck i ansiktet, mannen gikk selv i vålrenga supporter klær.

på alle u17 og u19 kampene jeg har vært på hos enga, har de kjeftet på hverandre, og begynt å småsloss i spillerbåsen med hverandre.

1.div laget har jeg bare sett en eller to ganger, og da spillte de rent :)

Spilte u17 og u19 i fjor, i år spiller jeg u19 og litt 1. div, men har aldri, aldri oppfatta att noen har slåss på benken. Litt kjefting her og der, men ikke mer enn hva som er normalt. Det er jo tross alt mye følelser på spill, mye temperament og når ting ikke går veien, enten det er eget spill eller dommer eller whatever blir det mye hormoner som må ut. Men vi slåss aldri (med hverandre), såpass vett har vi da.

fatter ikke hvor du har dette fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...