Pysj Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Google har gjort en rekke forbedringer i sitt nye operativsystem. Nå kan også andre delta. Les mer Lenke til kommentar
agito Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Håper å se Eclair ute på en del telefoner som nå kjører Donut. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Heisann! Hvordan er det med mobiltelefoner som kjører Android 1.0, som for eksempel HTC Hero? Vil disse motta dette som en gratis oppgradering, eller blir man nødt til å vente på fremtidige modeller? Isåfall, er noen utenom Motorola annonsert, og hvis ikke, hvor lang tid tror dere det tar før HTC får gitt ut nye telefoner? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mange bra oppdateringer i 2.0. Cyanogen har begynt å legge til features fra den i CyanogenMod, så gleder meg til oppdatering. HTC har bekreftet at de vil komme med 2.0 til Hero. Tror ikke de har gitt noe tidspunkt for det. BTW, Hero kjører 1.5, ikke 1.0. HTC har såvidt jeg vet ikke sagt om de vil komme med 2.0 til Dream og Magic. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hehe, må innrømme at jeg aldri har vært særlig frampå verken med tanke på mobiler eller kameraer, så det må jeg bare beklage. Tror du denne oppdateringen blir gratis (vel, dersom du kjøper ny telefon burde den vel være standard)? Lurte også på om dere kan gi en liten pekepinn for når HTC Hero får Android 2.0. Er før jul realistisk? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tror den vil bli gratis ja (tidligere oppdateringer har hvertfall vært det). Dette er ren gjetting, men tipper kanskje den kommer i desember en gang. Lenke til kommentar
µT. Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er uklart om det noen gang vil komme en offisiell oppdatering til HTC Magic og HTC Hero basert på Android 2.0. Trolig vil HTC fase ut disse modellene når nye produkter med Android 2.0 er klare. Resten av artikkelen kan leses her. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er feil at det er uklart om oppdatering kommer til Hero. Som linken jeg posta over viser, har HTC bekreftet at 2.0 kommer til Hero. Det stemmer derimot at det er usikkert om oppdatering kommer offisielt fra HTC til Dream og Magic. Lenke til kommentar
osmano Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Synes det er litt selvmotsigende når Google frigir kildekoden til Adroid 2.0, men hvis du vil ha den på telefonen din så ryker garantien......Ikke så mye frihet i det....Burde ikke produsentene som benytter seg av Android også frigi "telefonene" for oppgradering når det er mulig.... Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er dessverre ikke så enkelt. Dette utsagnet: "Vil du ha Android 2.0 på mobilen din nå, blir du nødt til å hacke den." Stemmer ikke helt. Det er ingen som har klart å legge inn en fullverdig versjon av 2.0 på HTC Dream, Magic eller Hero (mangler hvertfall videofunksjonalitet). For å gjøre det trenger man nye drivere fra Qualcomm og HTC. Derfor vil det ikke hjelpe å "frigi telefonene" for å få 2.0. Men allikevel vil f.eks. CyanogenMod få mange av featurene fra 2.0 som han legger inn i 1.6, siden kilden er tilgjengelig, og for å legge inn denne må man jo roote telefonen. Men HTC vil nok bare at du skal kjøre deres oppdateringer, bl.a. pga support tipper jeg. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Tenker meg når det blir hacket, blir det nok å finne på Xda-forum. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Når de blir hacket?? 2.0 Har vært ute lenge via XDA forum... Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det jeg tenkte meg de er veldig raske da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg