Gå til innhold

Nedlastning i Windows 7 [HJELP]

Anbefalte innlegg

Hei, håper jeg traff riktig del på forumet for mitt spørsmål.

Det virker som om jeg ikke får mere enn ca 420 kB/s i nedlastning på min win7 64bit, husker ikke builden, men en av de første som kom ut etter RC eller open beta starta i sommer.

Tingen er at vi har en linje på ca 12 mbit, og før jeg installerte win7 lastet jeg ned på rundt 1mB/s. Noen som har noen tips og triks til hvordan jeg får utnyttet linja mi igjen?

PS; er bare standarflink på PC. Så "break it down smoothly"

takk på forhånd.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

til dere som lurer på "piracy"; nei! Dette gjelder ALL type nedlastning, fra iTunes til Streaming av video.

Dette er en versjon lastet ned fra windows sine sider. sikker RC da. kan det stemme med 7100 build eller 7300. Om det er viktig kan jeg finne det ut.

Jeg bruker gratisversjonen av AVG.

Kjører du piratversjon av Windows 7 bør du jo sjekke om det kanskje har installert seg noen programmer som bruker linjehastigheten din til noe snusk... for det eneste som kom ut etter RC var jo RTM (altså butikk versjonen).

Da ville jeg vel merket det når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Builden står nede i høyre hjørne på skrivebordet.

haha, ja det stemmer. Blitt så vant til det, at det opptar ikke oppmerksomhet.

Build 7100 er det.

For å ta eksempel på nedlastning. Det var ikke særlig morsomt å laste ned COD;MW2 i steam

på 12 GB. tok 7timer +, i stedet for 2-3timer.

Endret av AleksanderK
Lenke til kommentar

1. Du bruker lanseringskandidaten (RC, build 7100). Og da er det liten vits å hjelpe deg, siden du bruker et uferdig produkt.

2. Enkelte filer (av RC) som ble lastet ned fra uoffisielle steder inneholdt diverse virus/trojanere o.l..

Anbefaler heller at du skaffer deg den endelige utgaven, som da har vært ute i snart 1 måned.

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...