iksor19 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Jeg lager en spørreundersøkelse for særemnet om internett, og lurer dermed på om dere kunne ha svart på et par spørsmål. Hvordan er ditt forhold til internett? Hvordan påvirker internett deg? Hvordan og hvor mye kommuniserer du over internett i forhold til andre ting? Inkluder alder og kjønn! Håper på svar! Endret 17. november 2009 av iksor19 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 mann 20år bruker internett i 5-10 timer daglig, både til skole, sosialt og spill har godt forhold til nettet, det er min hovedkanal for kjøp av varer, politisk diskusjon, og sosial sammenheng nettet påvirker meg ikke så mye, da man må lære å ikke stole blindt på det man finner der.. som sagt nettet er min hovedkilde til sosialt samvær.. er konstant pålogget MSN og facebook brukes aktivt. mest fordi nesten alle jeg var sammen med før har flyttet andre steder. men er fortsatt sammen fysisk med folk på skole og noe utenom.. Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hehe, 5-10 timer daglig og upåvirket av dets tilstedeværelse i livet ditt. Tunnelsyn much? Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 gutt 15 internett bruker jeg mellom 2 og 5 timer hver dag, sitter litt på msn, spiller og tryneboka da:P telles ps3 spilling online? for ellers så blir det litt mindre. det påvirker meg egentlig ikke så mye, bruker internett til skole arbeid lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå