toy_man Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei Har begynt å gått litt lei cod4. Så tenkte kanskje at jeg skuller installere bf2 igjen. Så lurer på om det fortsatt er noe liv? Liker å spille inf only. Så hadde vært fint å høre om det fremdeles fantes sånne servere der ute? Og jeg mener å ha lest et sted at vi får bf2 expansion packene gratis? Stemmer det? Og hvis det stemmer, hvor får vi tak i det? Og er det alle exp packene eller bare bf2:sf? Tenkte å spørre her før jeg begynner å installere og laste ned patcher. Thanks! Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har selv sluttet helt med BF2. Installer orginalen igjen du, og ikke patch det. Det fins sikkert noen inf only servere i den oppdaterte versjonen, men i 1.0 eller hva den heter, er det noen gode Inf-servere, for eksempel UEF sine. Lykke til, og i tilegg gi MW2 et forsøk! Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Okey, takk for svar. Får vel kanskje sette meg ned å begynne å laste ned patcher da. Dessverre kommer jeg aldri til å gi mw2 et forsøk. Det skjer bare ikke. Lenke til kommentar
MaCh Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Dessverre kommer jeg aldri til å gi mw2 et forsøk. Det skjer bare ikke. Det samme sa jeg før jeg prøvde det hos en kamerat. Lenke til kommentar
CuteOne Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Det er liv i BF2 ja, men ikke like mye som før selvfølgelig. Jeg ble lei av CSS (A) så nå har jeg begynt med BF2 igjen. Masse Inf(Infantry Only?) servere ja. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Anbefaler deg ikke å starte på med Bf2 igjen, helt ødelagt. Unless you patch it, som nevnt ovenfor. Men patcher du det så får du en h*****s prone lock, som gjør at du må ligge på bakken i 2sekunder før du kan reise deg. Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Battlefield gotland er gode servere Lenke til kommentar
Teac Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Spiller battlefiled 2 med jevne mellomrom. Kan anbefale tv2 sine servere. De er ganske stabile. Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Nettopp begynt å spille igjen selv, og det er en del som spiller enda. Hadde mye moro på TV2-serverene før, men virker litt dødt der nå? Og som ErikFN sier, Battlefield Gotland er gode servere. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Spilte mye på TV2-serverne selv... Begynner nesten å savne det, har hatt mye moro der gitt. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Samme her, gikk mye i TV2 gitt. Installerer BF2 på nytt igjen for å teste nyeste patchen og generelt nostalgi-kose meg i jula Sist jeg børstet støvet av spillet var vel rundt et år siden, var da greit med folk på den tiden i allefall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå