Venstreback Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei. Er på utkikk etter ny Bærbar PC. Har tidligere hatt en Dell Inspiron jeg kjøpte i 2006 som har blitt hyppig brukt over 3 år som student til diverse spill, skolearbeid, film, musikk osv. Denne er derimot klar for nederste hylle innerst i boden i kjelleren. Har vurdert denne sterkt: http://www.netonnet.no/art/data/laptop/lap...eo(124610,3004) Men siden mine dager som kyndig på PC sluttet sånn ca i '98 har jeg ikke klart å finne ut hva jeg trenger. Mine kriterier for den nye PC'en er: - En god prossessor som fungerer godt - Gjerne en 17" LED-skjerm av typen som står på HP'en over, men det viktigste er at det er en god skjerm - Godt grafikkort, men den tid jeg ikke spiller mer krevende spill enn AOE3 bør det ikke være det beste. - Gjerne bluetooth, men må ha HDMI-utgang - Min. 4GB minne - Dokking mulighet er også et pluss I spill går det for det meste i Football Manager-serien og er derfor ikke veldig krevende der, men er altså på utkikk etter en god allround-PC som for det meste står i stua. Noen som kan hjelpe mg litt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå