Flimmer Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 På denne siden har jeg grafiske linker med rollover (Link 1) http://web.bu.it-akademiet.no/prosjekt/donski/ På grafisk linken er det rollover som fungerer, men problemet er at rollover effekten forsvinner når jeg når jeg kommer over på layeret. Jeg vil at den fortsatt skal være gul. Kan noen hjelpe meg. PS jeg bruker Dreamweaver MX Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 hehe, eksamen ja, har det samme i sarp. Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 hehe, eksamen ja, har det samme i sarp. Dette er ikke en eksamensopgave. En venn av meg lager denne siden der hun jobber. Vi la den bare ut på IT-Akademiets server fordi vi sitter her nå Lenke til kommentar
Flimmer Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 søndag? Ja, hun har flexitid, og jeg hadde ledig tid for å hjelpe henne Lenke til kommentar
EC Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Feilpostet. Hører hjemme under webdesign. Stenges / flyttes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg