klaraT Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 scrapbook kanskje, enten lage en til ho eller kjøpe scrapbook utstyr så ho kan lage sjøl, det er jo ganske artig å styre med:) Lenke til kommentar
Lovegame Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Smykke, dvd film, cd plate, t skjorte, mange muligheter skal gi jenta mi en rose + noe småstasj i julegave^^ Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 scrapbook kanskje, enten lage en til ho eller kjøpe scrapbook utstyr så ho kan lage sjøl, det er jo ganske artig å styre med:) Det var ikke et dårlig forslag egentlig, men hun er ikke akkurat noen scrapbooktype om du skjønner Smykke er noe man gir til ei man har et forhold med eller holder på med mener hvertfall jeg, men takk for tips Lenke til kommentar
ZtriCk-T Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Kanskje ett dikt og en klem? (: Lenke til kommentar
Gjest Guest_gjest_* Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vet ikke hvor gode venner, eller hvor mye penger du vil legge i denne gaven, men konsert billetter kanskje? du kna jo skjekke om det er et band eller en artist hun liker som skal ha konsert i Norge i nermeste fremtid, noe å se frem til for hun og en god unskyldning til deg og være sammen med hu, hvis du kjøper en bilett til deg, og en til hu;) Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 (endret) Hva med et løfte om at du skal ta henne med på kino nårtid hun vil? Hun må selfølgelig også velge film selv, uten noen slags motstand fra deg. Du SKAL også betale bilettene samt godteri og eventuelt det dere skal trenge. Endret 18. november 2009 av SaitekQ Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg vet ikke hvor gode venner, eller hvor mye penger du vil legge i denne gaven, men konsert billetter kanskje? du kna jo skjekke om det er et band eller en artist hun liker som skal ha konsert i Norge i nermeste fremtid, noe å se frem til for hun og en god unskyldning til deg og være sammen med hu, hvis du kjøper en bilett til deg, og en til hu;) Synes det høres mer ut som noe en kjærste kunne gjøre. Hvis man kjøper biletter "tvinger" man jo henne på en måte til å dra med deg om hun vil eller ikke omså bare på høflighet. Hvis man skal kjøpe konsert biletter må man gi henne to og la henne velge en person som ikke nødvendigvis må være deg. Å det er jo litt spesielt...... Lenke til kommentar
Gjest Anna :) Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg har egentlig ikke noe konkret forslag til hva du bør kjøpe, men husk at det faktisk ER tanken som teller. Bare det at du lager en forumtråd for å finne ut hva du skal finne på, tyder jo på at du bryr deg, og når hun åpner gaven fra deg, kommer hun til å vite at du har tenkt på henne. Jeg likte vekkerklokkeforslaget godt, det er slikt som gjør inntrykk. Hvis dere har gjort noe sammen eller snakket om noe sammen, går det an å spille på det, gjerne noe med litt humor i. Det er ikke kjæresteaktig, men viser at du ser på henne som en god venn. Har hun noen spesielle interesser? Spiller hun fotball? Svømmer hun? Liker hun å tegne? I så fall kan du jo kjøpe keeperhansker, svømmebriller eller skikkelig tegneblokk til henne. Har du noen kule bilder av dere to sammen, kan du bestille noe fancy på nettet. En kopp, plakat, musematte, ens. Lykke til Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Du trenger ikke å gi henne noe hun vil få bruk for. Gi henne noe morsomt som hun ikke ville kjøpt selv, men likevel setter pris på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå