bandreas Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei Har nå i to dager prøvd å få kontakt med Elprice per telefon kundeservice pga produksjonsfeil på en vare. Men har nå vært - siden telefonene åpenet - vært nr 1 i køen. Har de egentlig kundeservice per telefon, eller er dette bare en "tjeneste" de har liggende ute på nettsidene som ikke er i funksjon? Noen som har noen erfaringer om dette? Skal ha tak i dem raskt, men det virker som det ikke er mulig. Begynner å bli ganske irritert nå. Syns det blir for dumt at det ikke går ann å få tak i dem, hverken tidlig eller sent på dagen. Lenke til kommentar
Dr. Phil Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Etter at driften av Deal.no ble flyttet til Elprice i Bergen, er det ingenting som henger på greip hos noen av disse nettbutikkene lenger... Snart er det nok kroken på døra, så la vær å handle der. Det finnes nok av andre gode aktører som har samme produkter. Jeg har jobbet hos en av dem i 6 år, og vet med sikkerhet at de sliter nå om dagen. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Bare avslutter denne posten med å si at jeg tok kontakt med Elprice Lade i Trondheim og fikk rask behandling der. Leverte inn vare i forrige uke og fikk melding i dag om at det bare var å komme å hente. Thumbs up for Elprice Lade En ukes ventetid på reperasjon er over all forventning! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå