Patney Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg kan ikke se profilen min lengre etter oppdateringen. Skulle trykke innpå for å skifte farge på den, men etter å ha lastet inn ca 10% så kommer det opp at det oppstod en feil Samme her, men det er 12% hos meg. Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Da gjaldt ikke bare meg heldigvis. 45% så kommer det error. Har sett at folk har fått en annen farge på profilen sin nå også (gronn og oransje) hvordan endrer man det? Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Det vises hvordan i filmen i første post tror jeg. Man må inn på profilen, og det er her det kommer error. Så jeg får ikke skiftet Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Har et problem jeg og folkens, ps3'n sliter ordentlig med å være på nett. Trophy synking funker ikke og jeg får heller ikke logget på PSN. Har kjørt "test for forbindelse" fra nettverksmenyen, og den klarer som oftest alt bortsett fra å sjekke tilkoblingshastighet. Noen ganger går det, men da får jeg helt ræva resultat som under 500 kbps ned og deromkring. Skjønner ikke hva som er feil. Sitter en halv meter unna med laptopen og har over 4500 kbps ned..Er kanskje og verdt og nevne at jeg bruker en Linksys WRT54G router, og en Linksys Expander som "utvider" nettet så det er bra signalstyrke i kjelleren hvor jeg har PS3'n og.. Noen som har peiling på en løsning? Edit. Ser ut som om det er midlertidig i orden nå, men merkelige greier :S Endret 21. november 2009 av Kasbon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå