pedersveinung Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, jeg ser at folk selger xboxen sin på nett til en nokså billigere pris enn hva den blir solgt for i butikken. Dog er denne 2 år gammel, så jeg lurer på om det er forskjell på xbox 360 som ble solgt for 2 år siden, og de som blir solgt idag? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Forskjell i forhold til varmeutvikling, støy og driftsikkerhet. Forsikre deg også om at xboxen du kjøper har hdmi. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Har ikke alle xboxer hdmi? Du kan jo høre om den har hatt rrod og blitt sendt inn for å rette opp dette. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HDMI kom på xbox ifjor mener jeg og huske. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 HDMI kom på xbox ifjor mener jeg og huske. det kom for 3 år siden. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Greit, sorry. Var jeg som husket feil. Ser at etter litt googling så kom hdmi på xbox i midten av 2007. Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Blir for 2 år siden da. Så det kan være akkuratt i grenseland, spør selgeren om det er HDMI. Ellers så er støyen kraftig redusert på de nye konsollene samt sjangsen for å få feilmeldinger er redusert på de nyere konsollene Lenke til kommentar
Mjelcus Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er vell komt en ny type boks? Serienummeret begynner på noen bestemte bokstaver. Kan jo leite etter en boks som starte med disse Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 (endret) Pris har vel litt å si? Får du den billig er det vel bare å fleske til. Jeg kjøpte min på releasedagen, som vel er noen år siden nå. Den har ikke HDMI, men det trenger jeg heller ikke. Kjører komponent til bilde, og SPDIF til lyd. Er uansett ikke interessert i å ha lyd og bilde i samme kabel, da jeg som seg hør og bør har koblet herligheten til et anlegg. Uten at jeg skal si det sikkert i det hele tatt er det vel elite modellen (den svarte) og de med sølvfarget skuff som har HDMI? Som sagt ikke helt sikker, bare noe jeg har hørt. Den "originale" 360'en hadde ikke HDMI. Den som er helt hvit og har 20 gig disk. (Ang. støy, den støyer ikke under DVD-avspilling, kun spill-spill, og da har du vel litt volym? ) Endret 17. november 2009 av Purplehaze Lenke til kommentar
Sny91 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Den xboxen skal være bra billig for å være verdt å bli kjøpt nå, så billige som du får nye i butikk Lenke til kommentar
Purplehaze Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Får gjerne med noen spill når man kjøper brukt da Menja, hadde ikke kjøpt en brukt xbox til 1500 spenn uten noe ekstra tilbehør i dag. Men igjen, hadde jeg solgt min xburk, hadde det jo blitt med en haug med spill og gitarer og kontrollere og dill. Det er jo ting som koster litt i innkjøp nytt, så i sånne tilfeller er det sikkert noen bra bruktkjøp å få gjort. For the record skal jeg ikke selge min, digger Dragon Age for mye Lenke til kommentar
GLN Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Uten at jeg skal si det sikkert i det hele tatt er det vel elite modellen (den svarte) og de med sølvfarget skuff som har HDMI? Som sagt ikke helt sikker, bare noe jeg har hørt. HDMI ble standard på arcade i 2007 som sagt over. Så nå selges alle xboxer med HDMI. Jeg kjøpte ny xbox igår(benyttet med av innbytte tilbudet til GameStop) og jeg er overrasket over hvor lite støy den lager. Bror min har en gammel xbox som høres ut som en støvsuger, uten HDMI. Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg gav bort den gamle xboxen til mine brodre, og skaffet en elite, har ikke angret et sekund. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Jeg byttet til elite pga harddisk og hdmi.(hadde premium) om ikke disse 2 tingene (og fargen) er krav, så hadde jeg gått for en brukt premium hvis jeg fikk den billig. Synes ikke lydforskjell er særlig stor, og har ikke boksen pakka inn slik at varme blir et rpoblem. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Ville vært veldig forsiktig med å kjøpe en brukt xbox idag for mange konsoller har blitt bannet fra Live pga modding og MS gir blanke f i om du som du kunde har kjøpt en banna konsoll og kommer under noen omstendigheter til å unbanne denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå