Gå til innhold

Vurderer å kjøpe brukt xbox.. lurer på en ting

pedersveinung

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pris har vel litt å si? Får du den billig er det vel bare å fleske til. Jeg kjøpte min på releasedagen, som vel er noen år siden nå. Den har ikke HDMI, men det trenger jeg heller ikke. Kjører komponent til bilde, og SPDIF til lyd. Er uansett ikke interessert i å ha lyd og bilde i samme kabel, da jeg som seg hør og bør har koblet herligheten til et anlegg.

Uten at jeg skal si det sikkert i det hele tatt er det vel elite modellen (den svarte) og de med sølvfarget skuff som har HDMI? Som sagt ikke helt sikker, bare noe jeg har hørt.

Den "originale" 360'en hadde ikke HDMI. Den som er helt hvit og har 20 gig disk.

(Ang. støy, den støyer ikke under DVD-avspilling, kun spill-spill, og da har du vel litt volym? :p)

Endret av Purplehaze
Lenke til kommentar

Får gjerne med noen spill når man kjøper brukt da :) Menja, hadde ikke kjøpt en brukt xbox til 1500 spenn uten noe ekstra tilbehør i dag.

Men igjen, hadde jeg solgt min xburk, hadde det jo blitt med en haug med spill og gitarer og kontrollere og dill. Det er jo ting som koster litt i innkjøp nytt, så i sånne tilfeller er det sikkert noen bra bruktkjøp å få gjort.

For the record skal jeg ikke selge min, digger Dragon Age for mye :yes:

Lenke til kommentar
Uten at jeg skal si det sikkert i det hele tatt er det vel elite modellen (den svarte) og de med sølvfarget skuff som har HDMI? Som sagt ikke helt sikker, bare noe jeg har hørt.

HDMI ble standard på arcade i 2007 som sagt over. Så nå selges alle xboxer med HDMI.

Jeg kjøpte ny xbox igår(benyttet med av innbytte tilbudet til GameStop) og jeg er overrasket over hvor lite støy den lager. Bror min har en gammel xbox som høres ut som en støvsuger, uten HDMI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...