HannaMagnussen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 En jente, et kamera, en uke med base i Vico Pancellorum. Les mer Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Ser ut som du har hatt en fin tur, Hanna. Og nå fikk jeg lyst til å reise til Italia igjen, jeg og... Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Digger disse gamle gatene. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Fin reisereportasje, flotte bilder. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Flotte bilder. Toscana er mitt favorittsted! Siena er den fineste byen der synes jeg - ihvertfall av de jeg har besøkt. Jeg bodde der i en måneds tid, og det er både finere og hyggeligere enn Pisa og Firenze. Lucca har jeg ikke vært i ennå. Siena er faktisk den fineste byen jeg noensinne har vært i tror jeg. Landsbyene i strøket rundt er også tøffe - anbefaler å besøke f.eks. San Gimignano. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg