Leifen18 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Heisann! Jeg ønsker meg veldig gjerne noe til mobilen min, som gjør at folk klarer høre på hva jeg har å fortelle dem, når jeg går langs E-18, eller i det minste mye bedre enn nå. Kan noen fortelle meg hvor jeg kan finne den beste støydempinga på et headset? Jeg synes å huske noe til Jawbone fikk god kritikk her, men det så så bra ut at jeg er skeptisk til at de kan ha det beste ;-P Sjelden det funker sånn :-P I hvert fall hadde jeg satt pris på om noen kunne fortelle meg noen headset som virkelig har støydemping, da jeg ofte er i støyende omgivelser, og snakker ganske masse på telefon. Det hadde vært et kjempepluss om det var mulig å høre på musikk med enheten også! (Skjønner ikke hvorfor de ikke bare kan legge til A2DP når det allerede er bluetooth!?) På forhånd takk for all hjelp :-) Lenke til kommentar
Leifen18 Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Ingen som kan svare meg på dette? Ser det er 86 personer som har sett på tråden, men ingen som har svart. er dette fordi det er et relativt ukjent emne, eller hva er det for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå