rublings Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hva med en Opel Astra Bertone? Syns disse bilene ser veldig bra ut, relativt ny, nok effekt, lav km. Vet ikke hvordan de er på forbruket med disse motorene. Saab 9-3 Turbo er også veldig fine og driftsikre biler. Forbruket er nok ikke så veldig lavt her heller men alt er realtivt. Du får iallefall mye bil for pengene. Citröen Xsara VTS er også en undervurdert bil Lenke til kommentar
Humber Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ahhh...gutten min (trådstarter)...nå skal du høre på gamle bestefar Humber Du har gjort feile prioriteringer. Du vil bare ha hestekrefter og moro. Du glemmer at det å kjøpe/eie en bil er mye mer enn bare bilen. For det første skal du har forsikringer, de kravene du stiller til bilen skyter prisen til værs. Du er også bare ungutten, små barneføtter er sjeldent veldig sensitive på gasspedalen. Typisk nok akkurat i det du kjører forbi Bastian også. Var jeg i din situasjon hadde jeg kun stilt disse kravene: -Driftsikker -5 seter -Gode kjøreegenskaper -Pris tilpasset lommeboken (i ditt tilfelle 80K). Mer enn dette kan du ikke kreve altså. Klart det fins andre nødvendigheter som 4WD, men jeg mener det er altettersom hvor du bor og hva du skal med bilen. Antall hester kan du bare drite i også. Hva faen er vitsen? Gjennomsnittsgrensen i Norge er 70 så du får ikke kjørt noe fort eller noe. Harryturer til Sverige sa du? Ja, hvilken bil er det som ikke klarer å dra i 120 når man først trenger det? Dette er din aller første bil. Du kjøper ikke den fineste, beste og dyreste da vet du Endret 28. november 2009 av Humber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå