essoen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 kjøpte meg en Opel Lotus Omega her får ca 2-3 uker siden, og idag (mandag) var jeg på etterkontroll på BT og da hengte dem seg opp i at det var noe misstenksomt? med den. Joda det misstenksomme er vist at det har kansje vært byttet chassinr på bilen. Så nå sitter jeg her uten bilen og muligens penger tapt rett i dass om det viser seg at det har vært utført bytte av chsassinr på bilen. Har prøvd og fått tak i gamle eiger i hele dag men han svarer ikke. skulle gjerne hørt om han har en finger i mosen med dette her.. Men hovudsaken til det jeg lurer på: Noen som har erfaring med slikt som dette? Selv om jeg er uskyldig, kan jeg bli dømt får dokument forfalskning?? Og vil jeg noen gang få bilen tilbake??? Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Masse spørsmål.. Har du historikken på bilen? Hvem nummer var det? Hvordan kunne de mistenke skifte av chassinummeret? Flere forskjellige på bilen? Hvor gikk den før? Hvor gikk den i ditt eie? Her må det svares på litt av hvert om du i det hele tatt skal ha håp om å finne ut ting.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Dersom den er stjålet og du har handlet i god tro skjer det nok ikke annet enn at du får noen spørsmål om han som solgte deg bilen og at bilen blir returnert til egentlige eier. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Off topic, hvilket nummer er bilen? Altså limited edition nummeret? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå