Co[]V[]bster Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Hvilke firmaer eier du i Grand Theft Auto Vice City? Jeg eier: Fishfactory (botyard) Pole Position Club Malibu Club Taxi Firma Cherry Pops Print Works Bil Utstilling (husker ikke hva den het) Filmstudio Mvh Chris CoMbster Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 foreløpig bare CD-boxen... er det verdt å kjøpe det hvis jeg synes GTA3 var okaj men ikke mer? Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Ja, GTA III var bra, men ikke på langt nær i klasse med Vice City, Som du skjønte kan man jo nå også kjøpe firmaer. Og har dermed noe å bruke penger på. Ulikt GTA III, hvor man hadde overflod med penger. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jaa, ble litt drygt å gå rundt og plaffe ned gamle damer bare for å få brukt opp noen av de 80 rocket-shellsa jeg gikk rundt og bar på... (hvor på kroppen oppbevarer han dem, forresten? OG AK'en OG rifla OG de 758 molotovene OG de 1285 håndgranatene? jeg vil ha sånne lommer...) Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 jeg tjente så mye penger på politi oppdrag i tanks at jeg kunne kjøpe rubbel og bit overalt og fortsatt sitte med mesteparten av pengene i lomma . Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Grunnen til at jeg spurte var faktisk for å se om noen eide mer enn meg. Jeg finner nemlig ikke mer å kjøpe . om noen har noe annet enn det jeg har nevn det! Lenke til kommentar
stroganoff Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 filmstudioet og boatyarden kan vel kjøpes Lenke til kommentar
XaTrIx Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Totalt 15 eiendommer kan kjøpes. Lenke til kommentar
Navyshark Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Eg har ALT. Alle boligar alle bedriftar osb. ALT Lenke til kommentar
joac Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 foreløpig bare CD-boxen... er det verdt å kjøpe det hvis jeg synes GTA3 var okaj men ikke mer? Jepp. Vil si det. Jeg spillte bare såvidt GTA3, da jeg syntes grafikken var litt stusselig, fysikken og mulighetene var litt kjedelige. Vice city derimot, med motorsykler og punkterbare dekk og eiendommer som skal kjøpes og ikke minst mye penere grafikk synes jeg er skikkelig bra. I tillegg funker 80 talls "themet" veldig bra. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Vice City folx.. kom med inspill her og dah! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Her er et fint kart over Vice City der du blant annet kan se hva som er mulig å kjøpe (+ mye mer) http://www.oddweb.net/gta4/index.asp Lenke til kommentar
do'h Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 jeg har alt, ps. hvor mange % ferdig er dere, jeg er på 80% Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har en hammer og en scooter.. Har desverre ikke spilt det så mye,er på andre mission, kjøpte det i dag, men i natt skal det spilles ja www.vicecity.no er jo en genial side til VC fans :wink: Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Noen som veit åssen jeg kan tjene penger på is-fabrikken? Dura litt rundt i "Mr. Woopie" eller no sånt, men jeg fikk ikke solgt no is Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 For å tjene penger på MrWhoopie må du selge 50 "is" etter hverandre. Eier forøvrig også alt.. fortsatt mye å gjøre. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 For å tjene penger på MrWhoopie må du selge 50 "is" etter hverandre. Eier forøvrig også alt.. fortsatt mye å gjøre. Men hvordan selger jeg is? :oops: Lenke til kommentar
okvangar Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Du stopper isbilen (den som står i inngangen til isfabrikken), og slår på musikken ved å trykke på hornet. Da kommer potensielle kjøpere løpende til deg for en forfriskende iskrm Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Du stopper isbilen (den som står i inngangen til isfabrikken), og slår på musikken ved å trykke på hornet. Da kommer potensielle kjøpere løpende til deg for en forfriskende iskrm Hmm... Får det ikke til å funke, hvis jeg trykker på "hornet" skjer det ikke en skit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå