mathos Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Tidenes mest slitsomme dag!! Med to utropstegn. Har tatt eksamen i naturfag som privatist. Stod opp kl 05 etter 2 timers søvn, var i Arendal halv 8, og tok skriftlig eksamen i naturfag kl 9. Siden det er langt fra mitt hjemsted til Arendal, måtte jeg bli der til de første kom opp i den muntlige delen av eksamen kl 5. Halv 8 er det min tur, etter 10 timer med halvsoving og sikling over naturfagsboka og rapporter. 17 timer etter jeg dro hjemmefra kom jeg hjem, dehydrert, utsultet og totalt utslitt. .. men det gjør ingenting, for jeg fikk 6! Kommentar fra sensor: Det eneste du gjorde feil var at du kunne for mange detaljer. In your face, gamle naturfagslærer! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Naturfag? Er ikkje det sånn ein har 1. året på VGS? Står ikkje alle i det? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Naturfag? Er ikkje det sånn ein har 1. året på VGS? Står ikkje alle i det? Hadde 4 fra før Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Jeg har hvert gjennom 10-12 privatist eksamner, og syns det har vært meget lett alle gangene. Alle muntlige eksamner started kl. 16 så jeg hadde god tid, var også bare 10 minutter resie fra hjemmet. De 4 skriftlige eksamene var greie nok, måtte komme meg dit kl. 8 så jeg måtte stå opp tidligere, men det var fremdles bare 15 min hjemmenifra. Lenke til kommentar
Mr.Karlsen Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Grattis!! - Jeg skal også opp i noen som privatist, mattelæreren min er nazi Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 21. november 2009 Del Skrevet 21. november 2009 Fikk 6 jeg og da jeg gikk Påbygging.. HurrDurr! Naturfag VGS1 er fitte enkelt! Samme til matten da. Meeeeeeeeeen når vi snakker om 2MX og 3MX er det noe heeelt annet! Forbanna møkkadritt. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 22. november 2009 Forfatter Del Skrevet 22. november 2009 Vanskelig er det ikke, men det er fremdeles 350 sider med detaljer som skal pugges Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er dette noe man kan gjøre for å forbedre karakterene? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er dette noe man kan gjøre for å forbedre karakterene? Ja, du kan ta fag du gjorde det dårlig i på nytt som privatist. Du kan også ta privatist eksamen så mange ganger du vill(koster 500kr pr. gang) Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Herlig! Når og hvor er disse eksamenene? Faste tider på året? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er dette noe man kan gjøre for å forbedre karakterene? Ja, du kan ta fag du gjorde det dårlig i på nytt som privatist. Du kan også ta privatist eksamen så mange ganger du vill(koster 500kr pr. gang) Kosta 707 for meg per fag iår... prisane varierer visst litt. Skal opp i matte på onsdagen. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så hvis jeg f. eks. får 3 i noen fag til sommeren, så kan jeg ta en privatist eksamen og få den på vitnemålet? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Så hvis jeg f. eks. får 3 i noen fag til sommeren, så kan jeg ta en privatist eksamen og få den på vitnemålet? Jepp, men det er billigast om du ikkje har karakter i faget. Då er prisen lågare. Om du skal opp som privatist uansett, er det altså best å ikkje fullføre faget. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Herlig! Når og hvor er disse eksamenene? Faste tider på året? Det er hvert termin, rundt jul og før skolen slutter i mai/juni I 2003 betalte jeg 350kr for eksamner jeg tok for første gang, også var prisen 500 viss du tar eksamen i et fag du har karakter fra før i.(jeg tok ikke noe fag mer enn 1 gang) Det er både skrifklige og muntlige eksamner, Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Vanskelig er det ikke, men det er fremdeles 350 sider med detaljer som skal pugges Forståing er eit nøkkelord her. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 23. november 2009 Forfatter Del Skrevet 23. november 2009 Vanskelig er det ikke, men det er fremdeles 350 sider med detaljer som skal pugges Forståing er eit nøkkelord her. Man får ikke toppkarakter kun ved å se sammnhenger Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Så hvis jeg f. eks. får 3 i noen fag til sommeren, så kan jeg ta en privatist eksamen og få den på vitnemålet? Jepp, men det er billigast om du ikkje har karakter i faget. Då er prisen lågare. Om du skal opp som privatist uansett, er det altså best å ikkje fullføre faget. Oslo er hvertfall gratis hvis du stryker. Skal hente eksamensoppgaven i morgen, helt kostnadsfritt. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 23. november 2009 Del Skrevet 23. november 2009 Man får ikke toppkarakter kun ved å se sammnhenger Det er rart at mange gjer nettopp det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå