Topper271 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei Jeg har en Peugeot partner 2000 model. Under rattet har jeg en obd kontakt men jeg lurer på om den er aktiv. Er det noen som vet hvilke protokoll Peugeot bruker? Har prøvd med et obd verktøy men får ikke kontakt. mvh Jørn Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Har du sjekket at du har spenning til diagnosekontakten? Hvis jeg ikke husker feil skal det være spenning på stikk nr. 16. Sjekk med en prøvelampe. Hvis det ikke er strøm, sjekk sikringene for motorstyring. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 HeiJeg har en Peugeot partner 2000 model. Under rattet har jeg en obd kontakt men jeg lurer på om den er aktiv. Er det noen som vet hvilke protokoll Peugeot bruker? Har prøvd med et obd verktøy men får ikke kontakt. mvh Jørn Hei Har hatt samme problemet selv. Den er aktiv, og samme kontakt, men du må ha spesielt peugeot utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå