Hoel Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Det har seg sånn at jeg har hatt en BenQ G2400W, men nå har strømknappen på skjermen blitt ødelagt(Den forsvant inn i kabinettet på skjermen). Tenkte derfor jeg like gjerne kunne kjøpe meg en ny skjerm. Da tenkte jeg også at det kunne være greit å gjøre hoppet opp i oppløsning også, men det ser ut som det er veldig stiv pris på de skjermene. Er det fordi det er et såkalt "proff bildebrikke" i de? De er vel kanskje ikke helt egnet for gaming? Det jeg kunne tenkt meg var tips på skjermer som var større en 24" som passet seg til gaming, som ikke er altfor stive i pris heller Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Det har seg sånn at jeg har hatt en BenQ G2400W, men nå har strømknappen på skjermen blitt ødelagt(Den forsvant inn i kabinettet på skjermen). Tenkte derfor jeg like gjerne kunne kjøpe meg en ny skjerm.Da tenkte jeg også at det kunne være greit å gjøre hoppet opp i oppløsning også, men det ser ut som det er veldig stiv pris på de skjermene. Er det fordi det er et såkalt "proff bildebrikke" i de? De er vel kanskje ikke helt egnet for gaming? Det jeg kunne tenkt meg var tips på skjermer som var større en 24" som passet seg til gaming, som ikke er altfor stive i pris heller Jeg liker denne veldig godt! Merker ingen input-lag i FPS-spill og fargene er bra til å være TFT-skjerm. http://www.dustinhome.no/pd_5010305341.aspx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå