SuperMorten Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 Har en en Q-teq dual fan strømforsyning fra komplett og ønsker å dempe støyet noe. Som jeg har forstått er det mulig å gjøre dette ved å endre volten...? Hvordan gjøres dette? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 du kan lodde på en motstander i serie på den ene kabelen til hver av viftene. Er ikke helt sikker på hvor mange ohm motstanderen skal være på. men du kan kjøpe to papst 12db vifter. Disse skyver like "mye" luft som q-tec viftene. det er ikke kødd engang. En kompis (|slinky|), har gjort det. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 du kan lodde på en motstander i serie på den ene kabelen til hver av viftene. Er ikke helt sikker på hvor mange ohm motstanderen skal være på. men du kan kjøpe to papst 12db vifter. Disse skyver like "mye" luft som q-tec viftene. det er ikke kødd engang. En kompis (|slinky|), har gjort det. Lenke til kommentar
rks Skrevet 25. mai 2003 Del Skrevet 25. mai 2003 du kan kjøpe to papst 12db vifter. Disse skyver like "mye" luft som q-tec viftene. det er ikke kødd engang. En kompis (|slinky|), har gjort det. Dette har jeg gjort på samme PSU og det funker utmerket. MYE stillere... Lenke til kommentar
SuperMorten Skrevet 25. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2003 Da blir det nok noen papst vifter på meg gitt:D Er 80mm jeg skal kjøpe, og hvor selges de? Har bare sett 19dB... Lenke til kommentar
rks Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=3&s=pl Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå