Slurt-is Skrevet 16. november 2009 Rapporter Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Jeg har en kamerat som er veldig flink til å tegne, og jeg tenkte at før jeg spiller neste konsert hadde det vært kult hvis han bare hadde gått løs over hendene mine og dekorert dem slik at det ser ut som tatoveringer. Men da er spørsmålet, hva skulle han tegnet med? Sprittusj tar jeg ikke sjangsen på, noe sier meg at å dekke hendene med sprittusj er neppe sunt. Finnes det helse/hudvennlige tusjer lett tilgjengelige? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Tror ikke du dør imorgen liksom. Det er ikke sunt å drikke seg dritings heller. Er vel omtrent på samme måten. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg tipper det beste stedet å spørre etter sånt er i en butikk ala Scorpius, hvis du har noe slikt i nærheten. Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 17. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Allright Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 17. november 2009 Rapporter Del Skrevet 17. november 2009 Russen tusjer seg helsvarte år etter år uten at det har hatt noen konsekvenser. Jeg har i alle fall ikke dødd enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå