s1gnal Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Noen som har greie på hva som er et godt kjøp til under den prisen? kan evt stige over prisen hvis det blir nødvendig. Også lurer jeg på om man kan koble en ekstern Western Digital harddisk til blueray spilleren, og spille av .mkv filer med undertekster Lenke til kommentar
Howard Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Du er altså ute etter en Blu-ray-spiller og høyttalere i et 5.1-oppsett til rundt 4000 kroner? Hva med reciever/forsterker - har du det fra før? Eller er du ute etter et komplett anlegg? I budsjettklassen ville jeg vurdert noe sånn som: Onkyo TX-SR307 LG BD370 (spiller .mkv, men støtter ikke NTFS-disker, da må du opp på BD390) Dynavoice F-6-pakke Da havner prisen riktignok på rundt 6500-7000 kroner, men da får du et fleksibelt anlegg som lett kan bygges ut videre og oppgraderes senere. Det låter etter min mening mye bedre enn alt-i-ett "plastanleggene" som finnes rundt omkring. Men det blir kanskje for langt over budsjettet ditt? Mulig LG også har noen "ferdiganlegg" som leveres med BD-spiller med USB-inngang og .mkv-støtte. Lenke til kommentar
s1gnal Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Takk for svar. Det høres meget fornuftig ut det du anbefaler. Skal spare opp litt mer penger først bd390 er sikkert det beste bluray valget for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå