misscap Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 HTC Hero eller Samsung Jet? Hva bør jeg velge? Trenger telefonen til samtale, sms/mms, mail, surfe litt, musikk, kalender (enkel sync mot PC). Bør kunne bruke telefonen uten å ha doktorgrad i tekniske duppeditter, men er ikke helt idiot, heller. Har ikke mulighet til å få testet dem fysisk. Har sammenliknet litt på det tekniske, men er ute etter "feelingen"... Noen input? Lenke til kommentar
MartGyver Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Hei! Har hatt Hero og har nå Jet. Min mening er hvertfall at du bør gå for Hero! Den har kapasativ skjerm (berøring) mot Jetens resistive (trykkskjerm). Selv om Jeten også føles rask, responsiv og fin vil du få bedre flyt i menyene på Hero pga. skjermen er hakket mer responsiv. I tillegg får du multitouch og Android med mye større muligheter på programfronten:-) Fordelene til Jet er at den har divx-støtte, dvs. slipper å konvertere en del filmer, og den har en amoledskjerm som har mye bedre farger og virker mye skarpere enn Hero sin. Kameraet er også en del bedre, spesielt i dårlig belysning. Selv om Jeten har en kjappere prosessor er begge mer enn kjappe nok! Hvertfall så lenge du har oppdatert firmwire på Hero. Til å høre musikk har begge 3.5 mm minijack og jeg vil ikke si noen av dem utmerker seg hverken negativt eller positivt på denne fronten. Vil også legge til at nettleseren til Hero er hakket kjappere! Hadde det ikke vært for at dama falt helt for Hero og på død og liv skulle arve den, hadde jeg fortsatt hatt den. Uansett hva du velger blir du helt fornøyd! Flotte mobiler begge to Endret 16. november 2009 av MartGyver Lenke til kommentar
misscap Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 Takk for svar. Hero er bestilt, krysser fingrene.... Lenke til kommentar
infomannen Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 HTC Hero er kjempegod! Gled deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå