Lock-Aze Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, har en mac, men har ikke ett mac tastatur og ønsker egentlig ikke å kjøpe meg det. Problemet er at de har en del taster som er lagt på helt andre plasser enn der jeg har det på mitt tastatur, slik at jeg ønsker å stille det om til ett standard pc tastatur, med standard oppsett for å få frem tastene. Hvordan gjør jeg dette. ? Lenke til kommentar
tainez Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Hei, har en mac, men har ikke ett mac tastatur og ønsker egentlig ikke å kjøpe meg det. Problemet er at de har en del taster som er lagt på helt andre plasser enn der jeg har det på mitt tastatur, slik at jeg ønsker å stille det om til ett standard pc tastatur, med standard oppsett for å få frem tastene. Hvordan gjør jeg dette. ? ossen tastaur har du ?. vis du har et gamertastatur kan du nedlaste drivers ect.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 DoubleCommand, kanskje? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 ossen tastaur har du ?.vis du har et gamertastatur kan du nedlaste drivers ect.. Drivere? Start opp standard driverne for tastatur, du finner sikkert noe valg under lokalisjon eller keyboard i en eller annen meny. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Har ett helt standard Logitech tastatur. Det fungerer greit nok, men problemet mitt er jo at f.eks @ ligger lengst til høyre på tastaturet... Jeg ønsker ikke å ha ett "apple" layout, jeg vil ha ett vanlig layout på tastaturet, der @ ligger på 2 tallet.. :\ Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Akkurat det alternativet ligger ikke inne i DoubleCommand. Om du akkurat har gått over til Mac er min oppfordring klar: systemet er lagt opp etter mye ettertanke, det er verdt å venne seg til – tar neppe stort av tid. (Kynikere vil her mene at jeg skriver «Steve said so», og det er det sikkert et snev av sannhet i.) Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Vel, jeg jobber med datamaskiner, Linux, UNIX, Windows... Jeg kommer IKKE til å legge om hvordan jeg jobber BARE fordi jeg skal ha EN mac, da selger jeg heller mac'en. Det må være en måte å få standard IBM tasaturmapping.. jeg er faktisk ikke interesert i hvor mye tid apple har lagt ned i tankegangen på layouten på tastaturet, jeg må jobbe med 3 andre system der jeg bruker standard IBM layout... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå