pstub Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heisann! Kjører endelig med Windows7 på min HTPC. Bor i Sverige og skulle derfor gjerne hatt de norske kanalene implementert i MediaCenter. Finnes det noen enkel måte å gjøre dette på? Ingen av de norske kanalene dukker opp idag, noe de gjorde da jeg kjørte med Vista... Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
pstub Skrevet 18. november 2009 Forfatter Del Skrevet 18. november 2009 *BUMP* Om noen vet at dette IKKE er mulig, så tar jeg gjerne den informasjonen også! Takk igjen! Lenke til kommentar
myhken Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Må du ikke velge land, kabeltype etc under konfigurasjonen av MediaCenter? Du kan jo prøve å velge Norge og analogt bakkenett eller noe i den duren, se om det hjelper. Bakdelen er jo at du da ikke får de svenske kanalene....og kan jo ikke garantere at det funker. Det går vel an å legge til kanaler manuelt også, men har ikke installer W7 MediaCenter enda på MediaCenter pcen min, akkurat pga at jeg venter på at flere har gjort det og har gjort seg opp en mening om det funker eller ikke... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Jeg var nødt til å velge Sverige som land for å få guiden til de svenske kanalene her... Jeg mener at det BURDE funke å legge til de norske kanalene manuelt, men det er jo det jeg ikke har fått til! Det er altså ikke i guiden jeg er på jakt etter dette, men online-kanalene, så jeg kan se web-TV gjennom MediaCenter. Jeg har vært i kontakt med TV-Norge direkte, og de har gått bort fra å ha Maxdome tilgjengelig i Windows7, selv om det var integrert i Vista... Får vel kontakte de andre kanalene direkte også da er jeg redd... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 aa, jeg misforsto. Så det er internett kanalene du er ute etter. Bra jeg ikke har installert Windows 7 enda da, for jeg bruker ofte å se på NRK programmer via nettet via MediaCenter pcen. Så det er helt borte nå? Lenke til kommentar
pstub Skrevet 19. november 2009 Forfatter Del Skrevet 19. november 2009 Ja, dessverre! I hvert fall for meg, men det kan jo ha noe med lands-valget å gjøre også. Men såvidt jeg kan se så har alle online-kanaler forsvunnet... Lenke til kommentar
pstub Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Har fått svar fra TV-Norge og TV3 om at dette ikke er mulig i Windows7. Fortsatt intet svar fra NRK og TV2, så da kommer det vel ikke heller er jeg redd... Dårlig service! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå