JokerHaulan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei jeg kjøpte meg en Packard Bell pc for ca en mnd sia og da bestilte jeg oppdatering til Windows 7, men så ble den ødelagt så kjøpte jeg meg en ny pc av merket Lenovo. Men får jeg brukt den oppdateringen som jeg kjøpte til min Lenovo eller må jeg bestille ny? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei jeg kjøpte meg en Packard Bell pc for ca en mnd sia og da bestilte jeg oppdatering til Windows 7, men så ble den ødelagt så kjøpte jeg meg en ny pc av merket Lenovo. Men får jeg brukt den oppdateringen som jeg kjøpte til min Lenovo eller må jeg bestille ny? Burde jo funke uansett, men noen produsenter sender ut plater (OEM) som er låst mot produsentens maskinvare. Vet jo ikke om det er tilfelle med PB, eller om de bare sender en vanlig W7 oppgraderings plate. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 16. november 2009 Forfatter Del Skrevet 16. november 2009 står liksom Packard Bell på coveret derfor jeg lurer Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 står liksom Packard Bell på coveret derfor jeg lurer Er jo bare å prøve da...så finner du det ut. Lenke til kommentar
JokerHaulan Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 ja får gjøre det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå