LarZen Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har endel filmer jeg kunne tenkt meg å ha på disk, men finner ikke noe programmer som er gratis og som er laget i dette århundre. Har som nevnt endel dvd filmer jeg vil rippe og som burde være i et bra format slik at PS3 kan spille den uten problemer. Takk for evnt hjelp! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hmm når jeg har skullet se filmer fra PC'n på PS3'n så har jeg bare dratt filmen over på CD'n og kopiert, inn i PS3 og snurr film. Ellers kan du gå til DivX sine hjemmesider og laste ned mener det følger med en greie til og mekke med Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Jeg skaffet AVS Video Converter 6, det rippet filmen uten problemer. Ikke testet den på PS3 enda...men det skal nok funke Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Mkay, får si åssen det går da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå