Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Feiler i Flight Simulator: Crash to desktop

Anbefalte innlegg

Hei

Mine specs:

Kort: Nvidia 8800 GTS

Processor: AMD 64 X2 dual core 3,20 GHz (2GB RAM)

Jeg har hatt bluescreen med PCen ganske lenge nå. Det skjedde alltid når jeg holdt på med krevende programmer / spill. Så jeg reinstallerte hele PCen nylig (slettet partisjonen, lagde ny, og installerte XP der).

Nå har jeg ikke lenger bluescreen, men isteden får jeg alltid crash to desktop i Flight Simulator 2004. Tiden det tar før flysimulator legger seg ned er svært varierende. Noen ganger tar det 5 minutter, andre ganger 15 min. Jeg har installert nyeste driver til mitt skjermkort. Noen som vet hva som kan være feil?

Endret av Paulof
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Det første som eg må spør om er hvor kraftig strømforsyning du har? 8800gts bør minimum ha 450w (anbefaler 5-600w) Når du skriver at bsod oppstår under krevende oppgaver, så kan det rett og slett være at grafikk kortet ikke får nok strøm. Anbefaler at du også oppdaterer chipset driver, lydkort driver og oppdaterer windows (sp3 XP, sp2 vista)

Vet du tilstanden til harddisken? kan også være denne som er begynt på siste verset. Hører du noen tikk eller skrapelyder? Hvordan er det med kjøling? Kan jo også være at maskinen ser ut som ei støvbombe innvendig.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...