Gå til innhold

Diskusjon Football Club


Sir Game

Managerial election:  

38 stemmer

  1. 1. Hvem bør bli Diskusjon Football Clubs neste manager?

    • Sameboe
      2
    • Chef Samebror
      1
    • Latias
      9
    • TomHel
      9
    • Ingen av kandidatene
      9
    • Ekstra: Wisbatov
      9
  2. 2. Gjør Plagueis en god jobb som eier, eller er han maktsyk og bør avskaffes med umiddelbar virkning?

    • Ja
      17
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke om den slasken.
      17


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eksklusivt intervju med lagets "George Best"

Sturle Mathisen i Diskusjon.no Evening News bringer det et eksklusivt intervju med fenomenet, Wisbatov.

Det stormer rundt DFC om dagen. Ryktene om at Sir Game er på vei ut virker å være sannere og sannere og kandidatene stiller seg opp i kø. Nå har det gått så langt at fenomenet Wisbatov, 90-modell, den største teknikeren i klubbens historie og bare 18 år gammel vurderer å legge opp som spiller før karrieren en gang har begynt. Wisbatov møtte opp for å gi meg det eksklusive intervjuet.

 

Hei, hyggelig at du tok deg tid til å møte opp.

- Gleden er på min side, noen må tørre å snakke ut om det som foregår innad i klubben nå.

 

Hva er det som foregår nå egentlig?

Nei, du har vel fulgt med de siste par dagene regner jeg med, det er jo på grensen til det latterlige. Sir Game har vært en farsfigur for meg og under han har jeg fått tillit på førstelaget, men nå er det på vei å utvikle seg i en negativ retning for hele klubben. Snakket om å hente inn nye spillere uten ferdigheter til å erstatte klassespillere får meg på gråten. Fotball er følelser. Jeg er en fotballmann og slikt sårer hjertet.

 

Du har uten tvil vært en viktig støttespiller for klubben, men betyr dette at vi kan forvente at du søker om jobben som manager?

Det virker slik på dette tidspunktet så fremt ingen andre melder interesse. Sameboe er meget dyktig på det fotballtekniske, men jeg er usikker på om han kan håndtere den medmenneskelige delen av jobben. Latias og TomHel er altfor store talenter til at de skulle måtte ta på seg et slikt verv. Latias er blant de mest offensive spillerene vi har i juniorstallen og han slår flere innlegg enn noen andre, forhåpentligvis kan han utvikle seg i en retning i at en større prosentdel av innleggene er av høyere kvalitet, men både jeg og flere andre førstelagsspillere har sett at talentet er der. TomHel har allerede spilt seg inn i førsteelleveren, sjeldent har jeg vært så glad over en unggutt. Enormt talent og en herlig person.

 

Hva kan du bringe til klubben som manager?

Jeg liker sjeldent å skryte, da handling sier så mye mer, men jeg mener selv at jeg er sterk fotballfaglig og god i den medmenneskelige delen av det å være manager. Å håndtere stjerner er noe jeg har gjort ved flere anledninger. Filosofien min ligger i å spille god offensiv og teknisk fotball der den yngre garde skal satses på samtidig som vi beholder rutinen i laget.

 

Så over til et litt hyggeligere spørsmål for vi runder det hele av, hvilke spillere liker du best i stallen?

Hehe, det er vel kanskje ikke så lurt å svare på det hvis jeg skulle bli gitt jobben som manager, men jeg vil prøve allikevel. Generelt set så liker jeg jo alle i stallen, men hvis jeg skal velge ut noen spillere som jeg kanskje setter litt over de andre så må det være tc47,Hyrlen, archanios, Points, TomHel, Torstein, iRoman og Superparanoid. tc47 er rett og slett bemerkelsesverdig, han elsker å vinne og er den som ingen rent ferdighetsmessig er i nærheten av på treningsfeltet, kondisjonen merker vi at ikke er på øverste hylle lenger, men han er verdensklasse. Hyrlen er jeg ofte uenig med og av og til tror jeg han ser på meg som en liten spjæling, kanskje ikke den som liker meg best, men han nyter stor respekt. archanios er det ikke så mye å si om, han er den som virkelig kan hente fram det aller største og beste i rette situasjoner. Jeg tror rett og slett aldri vi har sett en høyreback med så god innleggskvalitet. Points er en jeg til tider snakker mye med, han er lagets morokar og festløve. For bare en liten tid siden dukket han opp på treningsfeltet i "go' form" :p . Han fikk seg nok en smekk på fingrene av "the gaffer" da, men alle vet hva Points er god og er bankers i enhver stor kamp. Torstein er pdd. ikke i stallen, men er utvilsomt på managerens liste, en liten aspirerende tc47. iRoman er blant de mest modne i stallen. Vi diskuterer ikke så mye oss imellom, men han er kunnskapsrik og fantastisk. Superparanoid virker som om han er 100 år til tider, en av de få Liverpool-supporterene jeg virkelig har tatt inn i mitt hjertet.

 

Wisbatov går til angrep på managerkandidatene

Diskusjon.no Evening News skriver i et eksklusivt intervju med Wisbatov at stjernespilleren ikke ønsker noen av de nåværende kandidatene. Han mener ingen av de holder høyt nok nivå.

 

Bullshit

TomHelrules sier:

Typisk bullshit fra dagbladet som vanlig, teksten er jo tatt helt ut av kontekst. Latterlig lavt nivå her.

 

RE: Bullshit

Inlegg.no_er_best:

Typisk SCUM oppførsel. DiskU supportere prøver gang på gang og forsvare spillerene sine. De er ulojale usympatiske drittsekker, bare se her igjen.

 

 

RE: Bullshit

 

RE: Bullshit

 

Flott at noen tør å si fra...

 

Diskusjon Football Club bekrefter at Wisbatov stiller seg til disposisjon

En talsmann fra klubben bekrefter at Wisbatov har informert styret om at han stiller seg selv til disposisjon som manager.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar
Latias promises justice

 

Recently, one of the players on HWFC wanted justice from the new manager. One of the candidates for the job, Norwegian international Latias has promised that everyone will get chances to impress, independently of where in the country you live.

 

Latias has also advised the best players to stay away from the manager job. "This job is going to affect their game totally. It would be a shame if some of the players on this fantastic team had applied for manager job, because then you can lose one of your best players. This team has enormous potential, and my goal is to get that potential out if I was to become the new manager."

 

Latias also got a question about the comments made by Plagueis about him. "No, no. That was just a funny joke from my good mate Plagueis. I still want him to be the owner of this club, no doubt about that. Anything else would be suicide" says the talented teenager.

Lenke til kommentar
niko har forresten fått en plass i stryet. Jeg ble gjort oppmerksom på at kun kjøper firstprice mat og Seidel øl. Din nærmest narkomane stil og sans for sparing liker vi på toppen av hierarkiet.

Hahahaha, dette må være mitt største smil underveis i nettsurfing. Hvor dette er lekket fra kan jeg ikke skjønne, men det stemmer jo på en prikk. Her blir jeg så tatt på fersken. I det jeg leser det sitter jeg med Seidel-boksen i hånda, god og mett, etter å nettopp ha svælja neppå 6 Firstprice-pølser (med Firstprice potetsalat). Min kjærlighet for Seidel, tidenes øl, har gått så langt at Seidel-tattoveringa er på god vei. Med moderate endringer av orginalen, men den er på vei. Blir vel nesten nødt til å poste det når den er på plass.

 

Går også såklart ut ifra at i min rolle som styremedlem (og stjernespiller på midten) gjør at min stemme teller dobbelt. Stemte på Latias det sekundet jeg så meg på benken, det skal jeg innrømme. Å gå fra Sir Game sitt drømme-dreamteam til å bli totaltvraket av Sameboe p.g.a. noe jeg mener er en personsak var ikke lett. Skulle helst sett Game som manager, men unggutten fra Oslo er en god nummer to. All hail Latias!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Ligger dårlig an atm, men er så skråsikker på at jeg vinner at jeg er med på veddemål. Om jeg ikke blir manager må jeg holde meg unna internasjonal fotball i to uker, og om jeg blir manager, må X gjøre det samme.

 

Hvem er med? :)

Lenke til kommentar

Denne tråden var underholdene å lese. Beviser at Sir Game / Plagueis ikke er helt rett navla. :thumbup: Men jeg er meget imponert over kreativiteten og er stolt over å være tatt ut i troppen, selv om jeg bare har fått en plass på benken. Når sant skal sies, så er jeg egentlig en målscorer av rang! Jeg er fysisk sterk, jeg kan drible, finte, skyte, lobbe, plassere, heade og jeg scorer alltid mål! :innocent: Men jeg begynner å dra på åra ja, og hurtigheten min er ikke som før, og etter ankleproblemer i begge bein tør jeg ikke sette inn skikkelige taklinger lenger. Så jeg egner meg kanskje best som en superinnbytter. ;)

Lenke til kommentar

Fantastisk førstepost som fortjener mykje meir skryt enn eg klarar å lire av meg her og no. Særs underhaldande lesning og til dels svært smigrande i tillegg. Når det gjelder mine offensive bidrag, så kan det nok stemme at eg kanskje ikkje er den farlegaste å ha inne i boksen (om vi ikkje spelar på 7er-bane, då er eg rett og slett dødeleg(og gjerne på grus)), men eg har vore fast dødballtakar (cornerar og frispark på heile bana unntatt innanfor 30 meter frå mål) på alle lag eg har spelt på. Må også få skryte litt av å inneha verdas sannsynligvis beste tåskudd frå distansar over 40 meter.

 

Skal følge med her inne framover. Tar ikkje sjansen på å involvere meg i maktkampen som foregår pr dags dato, men skriker nok ut om eg ser alvorlege brot på etikette osv.

 

Når det gjelder brukarnavnet mitt, så er det nok ikkje så veldig lett å forstå seg på nei, men det får no heller vere. Arch går greit, om de må skrive noko litt enklare. ;)

Endret av archanios
Lenke til kommentar

the-sun-300x130.jpg

 

Ligger dårlig an atm, men er så skråsikker på at jeg vinner at jeg er med på veddemål. Om jeg ikke blir manager må jeg holde meg unna internasjonal fotball i to uker, og om jeg blir manager, må X gjøre det samme.

 

Hvem er med? :)

 

Scandal: HWFC's No. 10 Encourages others to start with gambling

 

In an exclusive interview with The Sun, HWFC's No. 10 TomHel has said that he defends gambling. "I have always gambled, and will continue to do so. I encourage others to also start with this."

 

TomHel also said that he will do anything to become the new manager of HWFC. "When I will be in charge, I'm going to spread my gambling everywhere in the country. No one can stop me from world domination when I first get the power. The world will be a dangerous place to live."

 

Går også såklart ut ifra at i min rolle som styremedlem (og stjernespiller på midten) gjør at min stemme teller dobbelt. Stemte på Latias det sekundet jeg så meg på benken, det skal jeg innrømme. Å gå fra Sir Game sitt drømme-dreamteam til å bli totaltvraket av Sameboe p.g.a. noe jeg mener er en personsak var ikke lett. Skulle helst sett Game som manager, men unggutten fra Oslo er en god nummer to. All hail Latias!

 

HWFC legend niko_90 declares his love for Latias

 

niko_90 has told The Sun how much he wants Latias to become the new manager.

 

"There is nobody else I would rather have as the manager, than Latias. I love his philosophy, and his ability to win tough matches. I chose Latias the moment I saw him on the list, because I know how wonderful he is. The fact that he is a handsome man, made it even more difficult not to chose him. It would be an honor to have him as manager of our team."

Lenke til kommentar

Diskusjon FC på manager jakt?

 

Det ryktes at Sir Game ikke gjør en god nok jobb med økonomien til Diskusjon FC. Dessverre for Diskusjon FC har dette ført til 15 poeng trekk før seriestarten nærmer seg med stormskritt. Navn på blokka til eieren Darth Plagueis og styreleder Sir Game er for eksempel:

 

Sameboe som ikke har noe erfaring i det hele tatt, men likevel, så er han ett navn på blokken til Dart Plagueis og Sir Game. Jeg vil si at de gambler hvis de satser på Sameboe.

 

Chef Samebror er også ett navn på blokken, han er til og med broren til Sameboe som også er villig til å gå langt for å sikre seg sjefstolen i Diskusjon FC. Hører jeg lyden av familie intriger? Chef Samebror har i alle fall efaring fra klubben General IF, som rykket opp til Logitechs League 1.

 

Kan ex høyrebacken Latias, som var skadet alt for ofte når han spilte fotball, men likevel så fikk han spilt 140 kamper for Sernata Club, og han score hele 40 mål som høyreback. Han ble populær som fotballspiller, spørsmålet er kan han bli populær som manager? Han er i alle fall ett navn på blokken.

 

Kanskje kan den levende legenden Tomhel som hadde en fantastisk karriere som spiller, få vunnet noe med Diskusjon FC? Tomhel vant mye sammen med Wisbatov i Lypsyl ligaen. Wisbatov er også gira på manager jobben i Diskusjon FC. Disse to er favorittene mine, Dart Plagueis og Sir Game hvis dere får disse to til å knytte sterke bånd på trenerbenken, så vil dere få en helvetes god sesong for Diskusjon FC.

 

 

 

Følg med i Schjellins blogg!

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...