Gå til innhold

Diskusjon Football Club


Sir Game

Managerial election:  

38 stemmer

  1. 1. Hvem bør bli Diskusjon Football Clubs neste manager?

    • Sameboe
      2
    • Chef Samebror
      1
    • Latias
      9
    • TomHel
      9
    • Ingen av kandidatene
      9
    • Ekstra: Wisbatov
      9
  2. 2. Gjør Plagueis en god jobb som eier, eller er han maktsyk og bør avskaffes med umiddelbar virkning?

    • Ja
      17
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke om den slasken.
      17


Anbefalte innlegg

Beklager Jefe, jeg har fikset opp i skrellen nå.

 

Takk for fine ord alle sammen og spesielt takk til Wis og Geir. Stikker litt dypere med skyyt, når det ikke bare er "vennskapspjatt" mellom the usual suspects, og samtidig kommer fra brukere jeg høyst respekterer og verdsetter.

 

Må også beklage at jeg ikke nevnte deg i spilleranalysen min, niko. Mtp våre mange diskusjoner, likhetstrekk og det faktum at jeg rangerer deg helt der oppe, må det sies å være et større hull i spillerbeskrivelsen min. Jeg ble rett å slett sliten/lei og det var litt tilfeldig at du ikke ble nevnt med ord. Dessuten har du vært mindre aktiv (dessverre en gjenganger for mange) enn før og forsvant derfor litt ned på prioriteringslista.

 

PS. Sameboe: Sett opp en 11'er + benk (5) i en formasjon. Folk bør se hva de får om du velges som manager! Dersom flere melder sin interesse oppretter jeg en poll... Mest fordi jeg har lyst at tråden skal være lilla/rosa..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

11'er + benk fra meg: (Om manageren her er litt smart så vil de selvfølgelig være enige med en så viktig spiller som meg - spesielt mtp. hvor mye erfaring jeg har her i Diskusjon FC)

NightKEEPER

 

Archanios - Hyrlen© - ErlendRU - guttorm

 

Wisbatov - iRoman - Jefecito

 

Points - Hewitt - tc47

 

 

Benken: (like viktig som laget, viktig å huske)

 

Manx (K), Geir M (MS), Superparanoid (OMS), TomHel (MH), wh1te (SS)

 

 

(Hadde det vært lov å ha 7 --+-- niko_90 (OMS), Hegland (MV)) som vil få nok av spilletid også!

 

-------------------------------------------------------------------------------------------

 

Hadde vunnet quadruple så latterlig lett. Det store her er at jeg syns guttorm er en back som klarer det like bra på begge sidene, og fortjener å starte HVER eneste kamp for oss. Kan bli stor, veldig stor.

 

Forsvaret ellers, rock solid. Keeperen er NightKeeper. Trenger vel ikke å si så mye mer enn det. Solid og troverdig. Kommer ikke akkurat til å stå og se på et forsvar gjøre det dårlig, så akkurat der er vi godt dekket. Høyrebacken har massevis av talent og respekt, og ved siden av selve hardass kapteinen Hyrlen kommer han til å hjelpe til med litt rolig råd til kapteinen. Som kapteinen selvfølgelig bruker stemmen sin for videre. Krangler noen med han får de jo selvfølgelig et godt svar med gode fakta som backup og. ErlendRU er ikke selvskreven enda men han kommer til å gjøre det bra ved siden av kapteinen.

 

Også midtbanen da, helt fantastisk. (inspirasjon tatt fra Arsenal i år)

Wisbatov er i Fabregas rollen til Arsenal, iRoman må vel spille siden han er jo Song selv. Rock solid, men kan spille, that's all I'll say. Jefecito blir på en måte Nasri/Rosicky fra Arsenal, og kommer til å gjøre en fantastisk jobb.

 

And, I saved the best for last. Aiaiaiaiai, det kommer til å bli mål her. Hewitt med Torres-hurtighet, og som kommer til å ta sjansene sine hele forbanna tiden. Effektivitet som Manchester United mangler, kommer ikke til å bli et problem her i Diskusjon FC. Points da, fra høyre som en type Cristiano Ronaldo. Ja, han kommer til å sette opp en del for Hewitt men herregud, vi vet hva Points kan gjøre med ballen selv og er klar for at han skal vise litt autoritet som en formann skal gjøre. Blir en del mål fra den siden skal jeg si dere! Kan spille like bra med begge fot, blir knall. Tar selvfølgelig alle frisparkene våre også. Og med meg, tc47 på venstresiden, får vi ikke den beste kondisen så da er det bra at jeg er såpass langt oppe på banen. Men alle vet hva vi får fra denne kanten, innlegg av god kvalitet som Hewitt kommer til å putte så mye på at det blir urealistisk mye mål av han. Tåler kritikk også, så hvis jeg gjør noe feil eller slår for sent osv så har jeg selvfølgelig Hyrlen til å si ifra med litt ekstra spice. Kommer også the odd goal fra meg, men her blir det ikke akkurat Arshavin. Assists derimot, med det lille Paul Scholes jeg har i meg; kommer til å være der oppe med Jefecito og til og med Wisbatov i assists tabellen. Det kan jeg love dere.

 

Benken får jeg vel nevne også. Geir M og iRoman var close, men når jeg vet Song fungerer der så bra så får jeg ta med the copycat og! Får ihvertfall god defensiv backup med Geir der på benken. NightKeeper må få starte, men blir han noen gang skadet (doubt it..) så har vi selvfølgelig Manx for å dekke. Superparanoid er kvalitet og kreativ nok til å starte kamper der vi ikke trenger så mye defensivt kvalitet, så enten Jefecito eller iRoman må kanskje la han spille de kampene mot de mindre lagene. TomHel kommer opp, talentet ser alle men er ikke ferdigutviklet enda. Waiting in the ranks, det gjør han. Er jeg noen gang skadet eller sliten (trust me, det skjer kanskje litt for ofte) så skal han selvfølgelig spille i min posisjon. I Diskusjon FC skal talent faen meg få lov å vise seg frem til alle som kommer på Internasjonal fotball og vil se positiv utvikling av talent. Også er det wh1te, som dekker for midtstopperne. Hyrlen kommer til å spille hver eneste kamp (til og med når han er skadet..) så her er det bare å sette litt press på ErlendRU og se om han klarer å tåle det og spille bra hver eneste uke under presset.

 

That's about it. Er man smart så hører man på meg. Men er viktigere for meg å starte hver kamp, så hvis Sir Game er uenig så er det bare sånn det får være. Skal ikke krangle, for det hjelper ihvertfall ikke når det gjelder Sir Game.

 

WE'RE THE FAMOUS DISKUSJON AND WE'RE GOING TO WEMBEERRLEEEEY!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

En offentlig pekefinger til mr. Tc47!

 

Iht til værvarsomplakat §1; Ansatte (inkl. spillere) skal ikke, verken i spillergruppa eller i pressen, kritisere avgjørelser tatt av av valgt personell. Dette må evt gjøres på managerens kontor, bak lukkede dører! Ved å plukke ut en separat tropp har du begått et overtramp vi oppfatter som et middel for å slå splid i spillergruppa, da du måtte vite at denne posten ble møtt med konsekvenser og straff. Vi vet du ikke er desillusjonert med tilværelsen på IF, så dette sees på som et forsøk på å undergrave managerens autoritet. Du av alle burde vite at din nåværende trener er innlagt på psykiatriavdelingen (helseforumet) og undergår seriøs angermanagment treatment for å få bukt med sine problemer. Hvordan tror du et dolk i ryggtavla vil påvirke rehabiliteringsarbeidet?

 

mad-roy-keane-300x204.jpg

 

50øre, som tilsvarer 2uker lønn, mottar du herved i bot. Pengene vil gå til et veldedig formål. Chelsea tråden, feks. ( ;) )

 

Herr Brun: Din fremgang har blitt lagt merke til og jeg liker holdningene dine. Du snuser på et byks i rekkene.

 

Helt til slutt må man bare si, enkelte brukere her har umenneskelige brukernavn. "At the end of the day, that's not a proper name for a footballer."

 

Lenke til kommentar

Førstelag:

 

Nightkeeper

 

Alastor-Hyrlen ©-Jotun-guttorm

 

Jefecito-iRoman-Sir Game-Hegland

 

Points-Danielzu

 

Benk:

 

(K) Manx, Manchester United

(SS) Wh1te, Liverpool

(VB) Sameboe, ManUtd

(HB) Archanios, ManUtd

(MH) Wisbatov, ManUtd

(S) JRL, Bayern München

 

Da har jeg valgt ut et lag som består av en god slump erfaring, samt to spisser som er fryktet forumet over! Kombinasjonen Points-Danielzu kan anses som å ha Pele og Gerd Müller i angrep, noe som igrunn hadde vært en drøm. Nightkeeper beholder plassen sin i mål pågrunn av erfaring og visdom, DJ_Dark mister plassen til en omskolert Alastor som er en høyreback man kan stole på! Jotun går også fra reservelaget til førstelagsplass fordi han har en høy stjerne hos en del, og er for tiden mye mer aktiv i lagets koridorer enn innbytter Wh1te for tida.

 

Midtbanen består av noen av de beste i hele fotballforumet, Jefecito får en rolle som playmaker og en spiller alle liker, litt som en David Beckham. Komibnasjonen iRoman og Sir Game er for å få en liten kjapp midtbanespiller ala Scholes i iRoman og en tung leder i Sir Game ala Roy Keane, mens Hegland kaprer venstrevingplassen, og han kunne godt vært spiss også for den del, så liker å kalle han for lagets Arshavin.

 

Benken består av spillere med erfaring, potensial og respekt. Overaskelsen for de fleste er nok fortsatt reservespissen i Bayer supporter JRL som jeg selv yter stor respekt for, vet virkelig mye om tysk og internasjonal fotball.

 

Det er en del gode spillere som havner på reservelaget i bekostning til mange gode på A-laget dessverre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det blir feil å plukke ut en 11-er på dette tidspunkt, da vi sliter med mange skader, og en 11er ikke vil være den samme som den trolig vil være resten av året. Jeg velger ut spillere basert på form og prestasjoner. Det er bedre med et bra innlegg, enn 10 dårlige, men det aller beste er 5 over middels.

 

The Game er ikke i kampform, etter en kneoperasjon igår kveld, det var bare noen leddbånd som hadde røket, så han er nok tilbake på banen i løpet av uka. Takk til Dr. House for gratis legesjekk; operasjonen fant sted på kjøkkenbordet, ettersom Night hadde sølt hjemmebrent over hele kjøkkengulvet. Til slutt en hilsen til Frank på plata, som lånte oss noen milligram hasj til bedøvelsen.

 

The Game er ikke i kampform, etter en kneoperasjon igår kveld, det var bare noen leddbånd som hadde røket, så han er nok tilbake på banen i løpet av uka.

 

NightKeeper sliter med lysken, og er ute annenhver kamp. Bortsett fra lysken har han også problemer med Adriano-syndromet, mao øl alle dagene med "R" i seg. Her er det noe å ta tak i.

 

Wisbatov er ute en stund pga påbyggs-matte. Stakkaren sliter med motivasjonen og får hjelp av mentalcoach og psykiater.

 

TomHel sliter med akillesen, men det begynner å slippe. Dr. House fant ut at det var kreft i en mutert lymfekjertel på oversiden av hælen, og satt meg på steroider og etanol.

 

Som dere ser er nøkkelspillere skadet, men jeg vil legge frem en forsiktig tropp frem mot treningskampen neste uke TBA. 16-mannstropp:

 

NightKeeper, Manx - Archanios, Hyrlen, Geir M, Superparanoid, HeHauken - Latias(over 3k innlegg på en måned er en hodesterk spiss' våte drøm) Herr Brun, TomHel, Tc47, Sir Game, Limbeck, Jefetico - Points, Raste(tidenes joker) og Wisbatov

Er dessverre for lite aktiv i Arsenal-leiren til å kaste inn noen i troppen, men jeg har tre speidere i aksjon som registerer hvert eneste ord fra den kanten. Spillere som banker på døra til troppen er Jotun, Giallorossi, Dj Dark, Fox og Hegland for å nevne noen. Såkalte lengender ala Hewitt, niko_90(øverst på lista) Wh1te, Alastor osb blir vurdert, men en relatert post i måneden holder bare ikke til seriegullmedalje, selv om vi vinner.

 

Noen andre som registrerer at Sameboe har utelatt Wisbatov og Archanios for Alastor og Danielzu :dontgetit:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Setter opp poll iløpet av kvelden. Hvem andre er interessert i stillingen som manager, foruten Sameboe og TomHel? Dere har inntil 21.00 å skrike ut!

 

niko har forresten fått en plass i stryet. Jeg ble gjort oppmerksom på at kun kjøper firstprice mat og Seidel øl. Din nærmest narkomane stil og sans for sparing liker vi på toppen av hierarkiet.

Endret av Plagueis
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
niko har forresten fått en plass i stryet. Jeg ble gjort oppmerksom på at kun kjøper firstprice mat og Seidel øl. Din nærmest narkomane stil og sans for sparing liker vi på toppen av hierarkiet.

Som en ung Kjetil Rekdal.

 

All honør for denne tråden Game. Top Notch.

Lenke til kommentar
SKY SPORTS BREAKING NEWS

 

Academy player reveals his interests of becoming the new HWFC-manager.

 

Many players and fans have recently shown strong resentment over the club's poor results on the pitch. Many believe that the focus on football has decreased significantly, and now the academy players are tired of the weak management of the club. 16-year-old Wonderboy Latias has also lost his focus on football after the board went out to the media and criticized MTFA. "This is not an ideal situation for any of the players on the team. This is a disaster for a club like ours. We can not continue to play without a manager," says Latias.

 

Disappointing decisions

"Our caretaker manager has made several disappointing decisions in his short time in charge. I would have never picked this team if I was the coach" the Academy's captain continued.

 

After a question about how he would have set up the team if he was the manager, the Norwegian national team player replied:

 

NightKeeper

Jotun - Hyrlen - guttorm - Hegland

Jefecito - iRoman - tc47 - Wisbatov

Points - Limbeck

 

Subs: Manx, Archanios, DJ_Dark, Danielzu, niko_90, Sameboe, TomHel

 

Manager: Latias

 

Reporter: Wait, are you saying that you are going to apply for the job as manager?

Latias: That's exactly what I am saying.

 

[...]

 

Dette var sjokkerende. Resten av intervjuet kan leses på skysports.com

Lenke til kommentar

LT.jpg

Chef Samebror as playing manager in Diskusjon FC?

 

The young kid Chef Samebror is according to his agent on his way to be the manager of Diskusjon FC, the young lad who lives in Norway is not rejecting his intrest. "I could never say no to that job, and when I'm from a smaller club it meens I can stand losing. But I don't like to lose!"

In the team it's a lot of players from Manchester United AKA "SCUMS" in Blackburn, but "Le Chef" thinks thats no problem. "I know there is some SCUMS in the team, but it's better than Burnley Bastards!"

 

Here is "Le Chef's" line-up:

Keeper: Nightkeeper, Manchester United

Rightback: Archanios, Manchester United

Leftback: DJ_Dark, Manchester United

Sweeper: wh1te, Liverpool

Sweeper: Hyrlen©, Manchester United

Right Wing: TomHel, Manchester United

Left Wing: Hegland, Arsenal

Defencive Mid: iRoman, Arsenal

Attacking Mid: Chef Samebror, Blackburn Rovers

Striker: TomWhittaker, Arsenal

Striker:Winydancer, Liverpool

 

We noticed that "Le Chef's" own name was in the line-up and asked him why. "Well as you know Blackburn is a pretty fighting team and I can give that to HWFC."

Lenke til kommentar

bbc.gif

HWFC star iRoman voices concern over manager talks

Speculations over managerial candidates for Diskusjon FC have heated up in recent days, with four candidates allegedly being concidered for the job. Russian hotshot iRoman supports the club's decision to hire a new manager but has voiced his concerns over some candidates' credibility.

 

"I definately agree that the club is in need of a more stable manager situation but I am a little concerned over what I've been reading in the papers. Maybe it's all rubbish but I saw an article with TomHel's leaked application where I was completely excluded from his squad. I wasn't in the starting XI or the bench. I know I'm talking about a hypothetical situation which might not even be true, but I can't help but feel concerned about my place in the team."

 

While the leaked application might be fabricated, iRoman also warned possible managers of unfair treatment of the players.

 

"Obviously everybody want to play, everyone wants to be involved. I feel that the candidates might become a little pro-Man United. I just want fair treatment for everyone at the club, that's all."

 

BBC were unable to get a comment from TomHel's representatives, but BBC Sport will keep you updated on the matter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...