Gå til innhold

Diskusjon Football Club


Sir Game

Managerial election:  

38 stemmer

  1. 1. Hvem bør bli Diskusjon Football Clubs neste manager?

    • Sameboe
      2
    • Chef Samebror
      1
    • Latias
      9
    • TomHel
      9
    • Ingen av kandidatene
      9
    • Ekstra: Wisbatov
      9
  2. 2. Gjør Plagueis en god jobb som eier, eller er han maktsyk og bør avskaffes med umiddelbar virkning?

    • Ja
      17
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke om den slasken.
      17


Anbefalte innlegg

Haha, kudos, meget underholdende post og tydeligvis veldig mye jobb bak dette. Herlig! Så skal jeg heller la det gå at det til dels er litt pro-Man Utd. :p Men bra skrevet og job well done! For øvrig fornøyd med å bli plassert som spiss, siden det er det jeg alltid har vært. Og å i tillegg sammenlignet med Torres 'a, du smigrer meg ... ;) Ikke feil å være et Liverpool-wikipedia heller. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Herlig skrevet. LEGEND. Velkommen tilbake Game.

 

Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er for at du gjør din gjenkomst med en slik post. Det er rett og slett fantastisk godt gjort av deg og jeg vet at jeg iallefall setter pris på det.

 

+1 :) Blåst av banen, virkelig flott initiativ. Fornøyd med at jeg sklir rett inn på førstelaget og, om det så ble på benken. OMS? Offensiv midtbane sentral? Isåfall traff du på kornet. Savner en utdyping i meg selv, dog :) For å klage på noe.

Lenke til kommentar

Solid stykke arbeid det der Game. Synes det var skrevet på en veldig treffende og morsom måte. Det at jeg kom med på laget og blir sammenlignet med Fletcher er selvsagt en ære.

 

[edit] Ingen tvil om at Game hadde fortjent en plass på laget som Roy Keane. Dette har jeg ofte tenkt selv før archanios(?) lagde det første laget. Game har temperamentet, vinnerviljen, og det samme løse forholdet til regler som Keane har. Noen ganger fører dette til trøbbel med dommerne (modsene), men vanligvis krydrer det stemningen på en positiv måte. På samme måte som man savnet Keane når han var ute med suspensjoner, savner man også Game når han har fått ferie av en moderator.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar
Jotun kan forøvrig forvente en tlf samtale fra sjefen etter sine utspill om trådens lengde. Det er en eller to på førstelaget som ikke lengre har klippekort og Jotun har nå havnet langt fremme i køen.

Herlig. Slike kommentarer om eieren burde holde seg unna tråden, spesielt i en så respektert klubb som Diskusjon Football Club. Burde kvalifiseres til lønnstrekk i en måned.

 

Tror du misforstod litt Latias. Eg rykker fremover i køen til førstelaget etter å ha pysket opp sjefen. Han trenger litt feedback andre vegen og vet du, kan ikke bare pøse ut til sine spillere. Og hva er bedre enn å få positiv feedback fra de som kjemper om å komme opp blandt de "store"? ;)

Lenke til kommentar
Tror du misforstod litt Latias. Eg rykker fremover i køen til førstelaget etter å ha pysket opp sjefen. Han trenger litt feedback andre vegen og vet du, kan ikke bare pøse ut til sine spillere. Og hva er bedre enn å få positiv feedback fra de som kjemper om å komme opp blandt de "store"? ;)

Faen, trodde du var på førstelaget, og skulle bli sendt ned. Så lenge varte den gleden. :(

Lenke til kommentar
Tror du misforstod litt Latias. Eg rykker fremover i køen til førstelaget etter å ha pysket opp sjefen. Han trenger litt feedback andre vegen og vet du, kan ikke bare pøse ut til sine spillere. Og hva er bedre enn å få positiv feedback fra de som kjemper om å komme opp blandt de "store"? ;)

Faen, trodde du var på førstelaget, og skulle bli sendt ned. Så lenge varte den gleden. :(

 

Evnen til å glede seg over andres suksess tror eg er viktig for å lykkes i denne klubben.

Lenke til kommentar

Søker på alt fra styreleder til førstelagstrener til akademi ansvarlig :)

 

Brukernavn: Sameboe

Innlegg pr dag: 5.3 pr dag

Min beste vits: THE GAME (hirr hirr)

Øvrig informasjon: Har fullført lederkurs og trenerkurs IRL. Er også en ledertype med høyt potensial.

 

Så nå at det måtte publiseres i tråden :ninja:

Lenke til kommentar

By the way: Godt fornøyd med å i det hele tatt komme med i denne klubben igrunn.

 

Begynte tross alt med fotball i høy alder og hadde aldri ambisjoner om noe annet enn divisjonene der Leeds ruler. Evt bedriftsfotball, så dette er artig. Kanskje eg en gang kan bli en av de eldre som debuterer på førstelaget. Vil jo ikke tilføre noe erfaring til tross for alderen.... Men har en og annen finte eg kan lære bort :!:

 

Edit: Vil forresten SAF og Arsene sine pc'er kunne lese tallet som vil dukke opp i søknaden til Latias, tenkte på det tallet som kommer etter: Antall inlegg pr dag. Det blir jo et svært høyt tall, og 8Bit holder neppe...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Skysports breaking news: Diskusjon FC appoint Sameboe as new manager?

 

Ryktene har seg at Sir Game er avskjediget med øyeblikkelig virkning. I følge kilder har sistnevnte fått en lukrativ fallskjerm og er fornøyd med betingelsene ved kontraktbruddet. Det er forventet at den tidligere manageren og nå styrelederen slipper en pressemelding iløpet av de nærmeste dagene.

 

Den nye managerens personlige betingelser er ikke kjent, men det ryktes at avtalen er svært gunstig for den folkekjære samen.

 

The Times: HWFC bekrefter samtaler med Sameboe

MEN: Krangel på bakrommet sender Game hodestups ut, Sameboe ny manager?!?

 

---

 

niko_90: Ja, Offensiv midtbane sentral.

Jotun = Shevchenko ? I ferd med å "smiske" til seg en plass i troppen til den nye manageren, som krav fra eier? Tiden vil vise...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Sammenligner du meg med NANI? Hva har jeg gjort mot deg? Giggs reborn så snakker vi.

 

Fantastisk tråd, er vel egentlig ikke så mye mer å si.

 

Og her er noe for å stoppe nattesøvnen til de fleste. Jeg kommer muligens med flere utdrag ifra avisa Fjellfossen Tidene.

 

 

LESARINNLEGG IFRÅ LOKALAVISA FJELLFOSSEN TIDENE:

 

Jf. Sky verkar det som at Sameboe går mot vervet som leiar i klubben. E 'an det beste valet tilgjengeleg eller e 'an det fyrste og beste styret fann? Som vanleg e eg naturleg skeptisk te ungdommane ifrå Austlandet, eller "dar sola kjem frå" så han Belbert sei. Etter kva eg har høyrd e guten ikkje ein gong myndeg. E verkeleg mopeden so stabil og staut at 'an kan køyra guten frå styremøte til styremøte i allslags ruskavèr? De må hugse på at ein trimma Suzuki TS ikkje er det dei ein gong va. På toppen av det heile vil eg sende ei klage til statsministeren. Eg kjem ikkje på kva han heiter i farta, men la gå. Avgift på biodiesel vil på sikt køyre klubben konkurs. Me i HWFC har i mange herrens år levd på avgiftsfri diesel, men skifta te biodiesel for miljøet sin del. Etter bror'n te Kårn sine berekningar (5%biodiesel per liter og 1kr 80øre i avgift per liter, 60l tank og bortekampar i Alta, Måløy og Skåne, kan drivstofforbruket ha køyrd klubben ned i myrholet ved 2. kvartal 2011.

 

På ei anna side er ros på sin plass; månge klemmar te Game'n og gjengen hans.

Te slutt vil eg berre nemna at det ikkje berre er spelarane som opptar mediaoppslag, her e meg sist søndag. Helsing Fanklubbleiar Wilhelm (82).

 

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar

Ser ikke ut som Game er videre begeistret for de nye ryktene. Dette er fra BBC, så jeg regner med det stemmer.

 

BBC Sports: Sir Game to stay put

 

After being confronted with rumors concerning a possible departure from DFC, Sir Game adamantly insisted that he had been subjected to a media fabrication. "This is just another example of the media making stuff up. Whoever wrote this is a lying scumbag", claimed a furious Game in a recent interview with Diskusjon.no Evening News.
Endret av Geir M
Lenke til kommentar
snip.

Styret har merket seg supporteres skepsis angående klubbens økonomi og frykter at fans vil samle seg utenfor hjemmebanen, internasjonal fotball, og demonstrere mot eierne. Spesielt etter ryktene om et managerskifte, har sinte fans sendt truende mailer og krevd at hoder må rulle.

 

Daily Mirror: Sir Game unsure what the future holds

After recent comments of appreciation form players and fans, Sir Game is qouted in a norwegian newsforum stating that he never wanted to step down, but is forced out due to personal issues with the board. The specifics of the conflict remains a mystery, but sources close to the club have hinted to a scandal of significant proportions. Sir Game is said to have had a sexuall relationship with a MTFA member of the hus og hage forum.

 

More to come..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...