Gå til innhold

Diskusjon Football Club


Sir Game

Managerial election:  

38 stemmer

  1. 1. Hvem bør bli Diskusjon Football Clubs neste manager?

    • Sameboe
      2
    • Chef Samebror
      1
    • Latias
      9
    • TomHel
      9
    • Ingen av kandidatene
      9
    • Ekstra: Wisbatov
      9
  2. 2. Gjør Plagueis en god jobb som eier, eller er han maktsyk og bør avskaffes med umiddelbar virkning?

    • Ja
      17
    • Nei
      5
    • Bryr meg ikke om den slasken.
      17


Anbefalte innlegg

Diskusjon FC

 

busbybabes.jpg

 

Diskusjon.no Fotball Club, bedre kjent som HWFC, ble offisielt stiftet av Plagueis i November 2009 og er blant verdens rikeste forumlag med en estimert verdi på svulmende 50kr. Lagets spillere er til enhver tid en salig blanding av fotballforumets mest annerkjente og legendariske brukere.

 

Klubbens historie er sterkt preget av medlemmenes hengivenhet til sine respektive favorittlag. I Liverpool tråden, hvor HWFC (Hardware Football Club) har hentet flere av sine trofaste veteraner, har det i årevis vært en optimistisk tone om Liverpools sesong i vente. ”Neste år” kalles det på fagspråket. Dette har sørget for at klubben tradisjonelt har fått en god start på sesongen, da moralen i laget er på sitt beste. Desto nærmere vårparten av sesongen man kommer, faller dog gradvis innleggsprosenten med flere hakk. Dette anses av idretts sosiologer som pulsåren til Diskusjon FCs enorme suksess. For like sikkert som at sommeren nå er i vente, er det at LFC er ute av alle turneringer innen April måned. Ergo kan alle av klubbes supportere rette all sin fokus på Diskusjon FC i innspurten av forumsesongen. Fra den andre siden av elva, nærmere bestemt fra Salford, finnes forumets hjerte – nemlig Manchester United tråden. Denne har i årevis vært en yngleplass for flere av forumets mest minneverdige brukere og ingen annen leir har avlet frem flere førstelagsspillere enn denne. Med disse brukerne har klubben fått fornyet vinnerkultur og kontiniutet i rekkene.

 

Dessverre har det ikke alltid vært rosenrødt internt I HWFC. Feiden mellom Uniteds tungvektere og den standhaftige og stolte Liverpool gjengen har i årevis truet klubbens eksistens. I nyere tid, anno 08, kom spillerne til utpreget enighet om å legge stridsøksa til side når man ikler seg forumets stolte drakt. Denne forsonelsen skyldes i stor grad en regelendring populært kalt ”jernhånda,” foreslått av toppdommer Alastor og senere innført av MTFA (Moderator-Teamets Fotball Assosiasjon.) Denne ’disiplinutøvende’ instansen proklamerte nulltoleranse for provokasjon i andre lags tråder. Diskusjon FC og forumverden var i total sjokktilstand da de en regntung vårdag i april 2008 ble møtt med nyheten om at lagets mest fundamentale spiller, hjørnesteinen og sjela på forumet hadde mottat forumets strengeste straff - permban. Til tross for hefitg spekulasjoner fra andre nettsiders fora om laget omsider var i ferd med å slå sprekker, stod klubben samlet og var ikke til å råkke ved. Forumets stolthet seilte inn til nok et ligagull med en ny generasjon postere, fostret i akdemiene anført av United og Arsenal trådene. Kvinneguiden var raskt ute med hånende replikker som ”du vinner ikke noe med barn,” da nyheten om Fakey nådde nyhetsbildet. Dette overså HWFC glatt og beviste sin overlegenhet tilgangs ved å befeste sin posisjon som landets beste fora. Dette er av mange regnet som den største prestasjonen i forumet historie. At Arsene og Sir Alex stolt har styrt i kulissene og fulgt progresjonen via sine 97-esque datamaksiner virker utvilsomt.

 

Hvordan fungerer så Diskusjon FC I praksis?

 

Mye av suksessen ligger som nevnt i ungdomsarbeidet og en stabil økonomi. Unge og lovende bidragsytere taes opp i akademiene og plukkes senere opp på reservelaget av trenerstabben dersom de utvikler seg i en tilfredstillende manér. Hvem som kommer med i førstelagstroppen velges utelukkende av manageren, men vedkommende må være påpasselig å plukke ut rett tropp til enhver tid, da fansen kan avskaffe sjefen ved flertall i en poll. Hvorvidt en avstemning opprettes eller ei, vurderes dog fortløpende av styret dersom klubben havner i sportslig eller økonomisk krise. Klubbens styre og eier kan også, selvfølgelig, avskjedige ethvert medlem av klubben uten vetorett. Styret på sin side velges mot slutten av hvert år, ved bruk av en demokratisk valgmodell. Her kan alle lesere stemme frem sine kandidater. For å stille til valg må man fylle ut et skjema som du finner nederst i dette innlegget. For spesifik informasjon om hvordan klubben stryres utover det som allerede er nevnt, ta kontakt med klubbeier på PM. For øvrig oppfordres det ikke til lobbyvirksomhet eller andre fåfengte forsøk på å påvirke styrets medlemer hva gjelder bruker/spillerkjøp, da klubbens ledere selv har oversikt og tar kontakt med andre foras talenter.

 

I Diskusjon FC kan en spiller kan også være medlem i styret, men ekskluderes fra avgjørelser av sporstlig interesse. Av åpenbare årsaker frataes også eier, manager og styreleder spillerlisens inntil deres respektive kontrakt/verv utgår og kan derfor ikke vurderes som spillermateriale for Diskujon.FC.

 

Fullt navn: Diskusjon.no Football Club, HWFC

Skaper(e): GBD og Plagueis

Kallenavn: The Vikings

Grunnlagt: 2009-11-11

Hjemmebane: Internasjonal fotball.

Draktsett: Hel, mørkeblå.

 

Eier: Darth Plagueis (53% aksjemajoritet)

Styreleder: Sir Game (17% aksjepost, øvrig er supportereid)

Adm. direktør: Stilling ikke besatt

Styemedlem (2): GBD, niko_90

 

* Hovedtrener: Stilling ikke besatt (Vikarierende manager: Game)

Assistenttrener: Stilling ikke besatt

Reservelagstrener: Stilling ikke besatt

Akademiansvarlig: Stilling ikke besatt

 

For å komme med på laget er kvalitetsinnlegg, generell interesse og kunnskap om internasjonal fotball vitalt. Det er dog ingen faste kriterier og manageren står fritt til å velge hvilke registerte brukere på diskusjon.no han selv vil. Innenfor vise rameforhold naturligvis, da regulære postere i hus, hage og oppussing forumet er uønsket grunnet en pågående feide med klubbens ledere. Treneren må redgjøre og argumentere valgene sine ovenfor fansen, dersom det oppstår uenighet om laguttak. Denne jobben er klubbens viktigste post og kan kun bestittes av en erfaren bruker med god anseelse i alle klubbtråder. Vedkommende må også godkjennes av arbeidsgiver (Plaguies) før eventuell ansettelse. Begrunelse for valg av hovedtrener offentliggjøres av klubbens eier og kan ikke bestrides.

 

3.jpg

 

Førstelags tropp:

 

Formasjon og taktikk velges naturligvis av manager. Dette utdyper vedkommende selv fortløpende i tråden. Denne troppen er plukket ut av vikarierende manager Game.

 

Nummer, posisjon, bruker, supporter av

 

1, K, Nightkeeper, Manchester United

12, K, Manx, Manchester United

2, HB, Archanios, Manchester United

3, VB, DJ_Dark, Manchester United

5, SS, Hyrlen©, Manchester United

6, SS, wh1te, Liverpool

23, SS, ErlendRU, Liverpool

4, DMS, Geir M, Manchester United

22, DMS, iRoman, Arsenal

8, MS, Sting-Emil, Manchester United

24, MS, Jefecito, Liverpool

10, MH, TomHel, Manchester United

26, MH, Superparanoid, Liverpool

15, MV, Hegland, Arsenal

18, MV, Tc47, Manchester United

16, OMS, niko_90, Manchester United

11, OMS, Wisbatov, Manchester United

9, S, Points, Manchester United

27, S, TomWhittaker, Arsenal

99, S, Hewitt, Liverpool

42, S, Winydancer, Liverpool

 

* trøyenummer 7 er fredet for å ære avdøde klubbhelt Fakey

 

Brukere/spillere oppfordres herved til å argumentere for sin eller andres posisjon på banen. Nedenfor finner dere forumets første spillerbeskrivelser. Noget upresise og varierende sådan, da det ikke pdd er mulig å utdype ytterligere grunnet sykefravær i styret.

 

Selv om mine meninger ikke betyr en møkk i det store og hele, kanskje denne tråden fungerer som en motivasjonsfaktor for å bli en bedre debattant? Hvem vet. Vi må alle ut på ”The Niff” (treningsfeltet) og trene litt i ny og ne.

 

Beskrivelse av dagens spillermateriale:

 

11+5. Dvs at jeg utelater spilleranalyse for 5 individer på laget. Dere som ikke blir nevnt er brukere jeg setter pris på, men av tidshensyn ikke nevner i denne omgang.

 

Brukernavn: Nightkeeper

Posisjon: Keeper

Beskrivelse av bruker: Night er forumets mannemann. Hadde det vært opp til meg, skulle han på tvang hatt en MacGyver avatar for å illustrere dette for uvitende newbies. Mens gatene i det ganske land renner over av oslo gutter med fire tonn gelwax i håret, blingbling, brunkrem og øvrig jåleri, er det godt å vite at det fortsatt puster i skrotter fra den eldre garde. Å diskutere fotball med reint østrogen og testikler finner jeg direkte uappetittelig, derfor settes denne brukerns manhood pris på. Hocky, fotball og damer - eks til etterfølgelse! Nightkeeper har dessverre på forumets vegne blitt mindre aktiv grunnet et utagerende sosialliv (kilde: facebook stalking) Men det tillater vi så lenge du fortsatt sprer pessisimen din med jevne mellomrom. Night er også kongen av jinxing og har skrevet flere bøker om emnet.

Posisjon fordi: Du har rett å slett ikke keeper i brukernavnet på dette fora uten å ende opp som.. tada!... målmann. Tough luck! Forumet trenger en med rekkevidden til Schmeichel og tyngden til Brian Jensen bak. Nightkeeper sprer også tryghet som Sar og er et naturlig førstevalg i buret. En bruker det alltid er kjekt å ha i ryggen.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Manx

Posisjon: Keeper (reserveplass 1)

Beskrivelse av bruker: En av de mer anonyme og trofaste gjengangerne i United tråden. Absolutt en av et knipe brukere mange setter pris på, men som sansynligvis ikke vet det selv, da innleggene hans ofte har en stygg tedens til drukne i vås. Jeg velger å trekke frem Manx av nostalgiske årsaker og fordi fyren er klasse. Forumets Dennis Irwin i mål. When in doubt, get it out. Aldri en dårlig dag på jobben.

Posisjon fordi: kontinuitet, trygghet, kompetanse, nuff said.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Archanios

Posisjon: Høyreback

Beskrivelse av bruker: Har lyst til å skrive Pallister å la det være med det. Men ettersom det finnes folk her i verden som forunderlig nok ikke leser i United tråden, må jeg forklare meg. Fyren er autoritær og skriver som lektor med fire dokotorgrader i nynorsk. Har du sett et usaklig, svakt og/eller lite gjennomtenkt innlegg i affekt fra den kanten? Neppe! Jeg må bare skyte inn at brukernavnet ditt er umulig å stave, selv i edrulig tilstand... Stort pluss for et sårt tiltrengt skifte av avatar dog, da alle vet at Canon overgår Nikon i blinde.

Posisjon fordi: Gary Pallister og litt Bruce. Archanios er langt bedre defensivt enn i angrep, men er til gjengjeld dødelig på offensiv dødball. Tungvekter når han lister seg fremover, selv om det blir litt for sjeldent. Litt som Vidic på dødball for året. Er ikke agressiv nok på ball, men det kommer. Kanskje er det like greit at han holder seg ”hjemme” vil noen si, for vi sitter alle med følsen av at dersom den sindige mannen mister hodet, er det ikke bare fotballer som flyr over dødlinja.. Selskreven i enhvers 11’er, uansett hvilket lag du støtter. Skål!

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: DJ_Dark

Posisjon: Vestreback

Beskrivelse av bruker: En bruker jeg har absolutt nada til felles med som ”internett personlighet.” Mens jeg er et stort og slemt rasshøl er Dj_Dark mer ala den smilende skolegutten som gir læreren et polert eple på første skoledag... DJ_D er nå en kosebamse og scorer høyt på det. Forumets humørspreder som tilsynelatende også liker vitsene og youtube filmene mine. Som eneste mann... [Digresjon: Skjerpings folkens!] Selv når fyren er ute med leppa, gjerne etter et forsmedelig tap, må man bare kaste inn håndkleet og konstantere at her finnes det ikke provoser-gen for en femmer. En av mine, og sansynligvis mange andres favoritt mht trvisel.

Posisjon fordi: Danser lekende lett opp og ned flanken og er ypperlig assistanse for venstervingen i angrep når det terngs. Har såpass tyngde at han drar sin vekt defensivt også. Forumets Evra.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Hyrlen

Posisjon: Midstopper og kaptein

Beskrivelse av bruker: Arnold! Stålmannen fra nordens paris. En av de første brukerne jeg kom over da jeg nerdet treningsforumet som newbie. Dette var lenge før jeg registrerte meg i 2007, for å ha nevnt det. At fyren itillegg var/er hobbybygger dreper ikke inntrykket jeg og flere har av forumets Roy Keane. Kapteinsemne nummeru uno. Keane og Eric the king Cantona er de eneste mannfolka i verden det akseptert i min krets å ha plakat av på soveværelse, ettersom disse er termen for testo i enhver lærebok med respekt for seg selv. Dette er bortimot det nærmeste jeg kommer lovprising uten å høres dirkete homofil ut. På 2.plass over tidenes forumbruker i fotballkategorien.

Posisjon fordi:Tullete å utdype hvorfor vedkommende er en fast brikke i mitt lag, men det må nevnes at Hyrlen spiller midtstopper og ikke DMS som årsak av mine taktiske disposisjoner. Denne taktikken baserer seg i hovedsak på mest mulig tyngde og kraft i sentral linja forran egen målgård. Hyrlen er litt som et godt og gammelt godstog. Det tar litt tid før det kommer opp i fart, men når det først er i gang pulveriserer det alt på sin vei.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: wh1te

Posisjon: Midstopper (reserve 2)

Beskrivelse av bruker: En av diskusjon.no’s mest respekterte brukere all time har jeg funnet ut. En bruker jeg kjenner lite til, men jeg verdsetter hans ærlighet og objektivitet. Disse egenskaper må man nesten vise til for å bli moderator, men hans er mer noget mer genuin en tilfellet er for endel andre regelryttere (oh yes i did!). Et forskriskende bris i forumets FBI mao. Muligens er jeg blindet fordi han enda ikke har kjøpt meg enveis billett til siberia, men læll. wh1te er foruten sin moderatorstatus, Liverpools sjefshund og den i tråden med mest pondus, selv om han sjeldent eller aldri er aktiv lengre. Hvorfor vites ikke, men det fryktes at vedkommende ilikhet med Night, har fått et ”sunnere,” i gåsetegn, sosialliv. Om det er ei dame som har stjålet wh1te fra Liverpool tråden, som tilfellet er med Hewitt, må man nesten trekke på smilebåndet. Torres og Gerrard! Hvordan skal det gå det med Livepool uten disse? Nok sagt...

Posisjon fordi: Daniel Agger. Spillende stopper med nok reportoar og finesse til å styre showet bakfra på et mer enn tilfredstillende vis.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: ErlendRU

Posisjon: Midstopper

Beskrivelse av bruker: Normalt tredjevalg på stopperplass og det er fordi han foreløpig er wh1te light. Rim! Lagets desidert tøffeste posisjon å kjempe til seg en startplass, men med wh1te’s stadige skadefravær er du tiltenkt en Jonny Evans rolle for året om du poster hyppigere. For du trenger å bli mer aktiv igjen og selv om jeg ikke å savner vedkommende etter forsmedlige tap mot Liverpool, er han en tiltrengt ressurs i LFC tråden. For meg personlig er han også oppskriften på den perfekte bruker ettersom han er saklig, har kunnskap og vet å formidle det, samtidig som han er småspydig når det trengs og ellers fremstår en knagande hyggelig bloke.

Posisjon fordi: Allroundspiller, som vet å irritere motstanderen ved små og kamuflerte spark i skinnleggen. Sansynligvis den som har pådratt seg færrest kort iht fortjeneste. ErlendRU er litt som god årgang vin. En personlig favoritt det er vanskelig å forklare i detalj hvorfor du liker. Spesiellt ettersom du blir meget bakfull av brukern etter et ukjent 4-1 tap...

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Geir M

Posisjon: Defensiv midtbane sentral

Beskrivelse av bruker: Jeg ser klare likhetstrekk mellom to av mine favoritt brukere GeirM og Sting-Emil. Begge er sparsome postere, som kun skriver dersom de har noe å slå i bordet med. Geir er en av klubbens mest undervurderte spillere, da han i likhet med Scholes, ikke gjør mye ut av seg. Han har bevist over tid ved strålende diskusjonsteknikk og lojalitet at han må regnes som en klubblegende. GeirM har meget tøff konkurranse med unge og talentfulle iRoman i denne posisjonen, men vinner kampen om en startplass med et hårstrå. De eldste vet best og fra GeirM vet du hva du får.

Posisjon fordi: Ryddegutt på midten. Bruker sin eminente teknikk til å slå lange baller over motstandernes ledd, presist til de offensive spillerne våre, som står for den siste finishen. Mens disse ofte soler seg i glansen, er brukere som Geir helt avgjørende for forumets nivå. Her snakker vi forumets Fletcher og Alonso. Du vet ikke hva du mister, før han er på ferie. Nei, jeg tenker ikke på samme type ferie som jeg drar på. Jeg tenker mer type hytta på fjellet uten internettforbindelse...

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: iRoman

Posisjon: Defensiv midtbane sentral (reserve 3)

Beskrivelse av bruker: Arsenal trådens svar på Makelele. Elegant og saklig bruker som kun poster kvalitet. Et lite minus for nedadgående aktivitet, men når han er skadefri lever Arsenal tråden i beste velgående. At han nå velges til forman er en selvfølge, ikke fordi tråden trenger ei vaktbikkje, men fordi han fortjener å bli satt pris på. En bruker jeg i senere tid har hatt noe kontakt med via andre kanaler også og fyren er like ålright der som han gir uttryk for på forumet. En av to-tre brukere jeg kunnte tenkt meg å møte irl.

Posisjon fordi: Jeg har valgt iRoman som defensiv midtbane fordi dette er posisjonen han har i Arsenal tråden og som man sier: if it ain't broke, don't fix it. Det blir kanskje feil å legge lokk på guttens offensive kvaliteter, som riktignok overgår Makeleles, men jeg har valgt et lag med mye tyngde bakover først og fremt. Jeg vil ha en spillende visekaptein-type som tar med seg ballen på sugene løp bakfra og det får jeg av russeren. Med tanke på hans innleggshånd og gode relasjoner med Tc47 og Points, er jeg overbevist om å få et brukbart antall assist uansett hvor han spiller på midten. Har en noe friere rolle enn Geir M.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Jefecito

Posisjon: Midtbane sentral

Beskrivelse av bruker: Maggen eller Jefe som vi også kjenner han som, har tatt over som Liverpool trådens ubestridte sjef i fravær av ”Torra og Agger.” Han har med god hjelp av et fåtalls andre dratt lasset og det gjør han verdig en plass i min 11er. Jeg mener nordingen er en av hovedårsakene til at LFC tråden ikke er et gedigent grått hull, selv om United gjengen også skal ha en del av æren for at det postes mer enn et innlegg i uka vi også. I likhet med ErlendRU klarer jeg ikke helt å sette fingeren på hvorfor jeg liker Jefe bedre enn andre spedalske. Så etter litt selvransakelse har diagnostikeren i meg trukket sluttninger til favorittklubben deres: Liverpool. Genfeilen Liverpool... Det gjør meg åpenbart vondt å rose brukere med tilknyttning til denne parasitten.. Uansett klubbtilhørighet er Jefe en bruker jeg fant smakfull og artig da jeg var ny i fotballforumet, og det har ikke forandret seg. Rock on.

Posisjon fordi: Forumets Anderson og i motsettning til Sir Alex gir jeg deg en fast plass.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: TomHel

Posisjon: Midtbane høyre

Beskrivelse av bruker: Forumets største talent. Den av akademispillerne som har hatt mest femgang og jeg kjører liksegodt Tom rett inn i 11’eren. Dette gjør jeg ikke bare for å bli populær blant fansen, ettersom Tom er en lokal unggutt. TomHel er sansynligvis den brukeren, sammens med D’amico, som har vokst mest det siste året. Med ny og fersk House avatar og velskrevne kommentarer, er han nå en blitt en integrert del av den offensive eliten. Pågående og kvikk kantspiller, som minner om Ronaldos første sesong i klubben. Er på god vei til å luke vekk ”ugresset” i spillet sitt og har en stor fremtid i vente. Om et år eller to er TomHel United trådens bidragsyter nummer 1, mark my words. Scorer også høyt på trivselsfakor.

Posisjon fordi: Har ikke lyst til å skrive Nani, fordi han er dynge uten like for tida, men jeg gjør det likevel. Dagens Nani har du ingenting til felles med, men talentet Nani derimot, har du mye til felles med. I motsettning til portugiseren har du utviklet deg og hatt en ekstrem oppadgående formkurve. God teknikk, hurtig, sterk (igjen, ikke Nani) og målfarlig.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Superparanoid

Posisjon: Midtbane høyere (reserve 4)

Beskrivelse av bruker: Så var vi kommet til gamlefar i huset. Her har vi den mest lojale posteren i Anfield road. Superparanoid er typen jeg ikke tror er i stand til å score, før jeg gang på gang blir motbevist og vedkommende får inn det ene poenget etter det andre. Kort fortalt en alle tiders allrounder og en bruker jeg vet Liverpool supporterne verdsetter. Vi har uhyre sjeldent samme meninger og av den grunn blir du plassert på benken. Ikke at det hindrer deg endel spilletid likevel, da jeg frykter å bli steinet av guttorm og Jefe om de ikke ser deg på matta med jevne mellomrom.

Posisjon fordi: Dirk Kuyt, Super-sub..

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Tc47

Posisjon: Midtbane venstre

Beskrivelse av bruker: Det er med tungt hjerte jeg ikke valgte deg sentralt i Scholes rollen, da du må kunne sies å være tidenes fanboy. Jeg er hellig overbevist om at du strøyk laksen i ekstase når Paul regjerte mot Stoke for noen uker siden og jeg tror de fleste hadde det i tankene når de entret forumet. For å si det slik: Du skuffet ikke! Jeg har flyttet deg ut på kant fordi du har en strålende assist rate og ferdigheter nok til å slå mange innlegg til spydspissene våre. Du er en av en håndfull legendariske brukere jeg hevder skapte dagens koselige og intime United tråd. Tc47 er forumets hyggeligste person og det med god margin. Har flere gode historier med Tc, men drar frem den jeg husker best. Nemlig da vi spilte fifa09 i Points’ første konkurransetråd. Jeg var naturligvis en fitte i forkant, som jeg alltid er, og vant ekstremt ufortjent 3-2 i første kampen. Ettersom jeg aldri hadde tapt, fikk tråden høre om min verdensdominans. Og de som spiller Fifa, vet hvor ekstremt provoserende dette er... Over til saken. Etter kampen ventet jeg på unnskyldninger og ”ufortjent” kommentarer (berettiget sådan) på løpende bånd. Neida, jeg fikk jeg gratulasjoner og lovord. Han spurte pent om en rematch og jeg ble feid av banen som en full sjømann. Scorer 11/10 på trivselsfaktor.

Posisjon fordi: Helt avgjørende for at spissene våre for nok mat. En av de første på blokka.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Wisbatov

Posisjon: Offensiv midtbane sentral

Beskrivelse av bruker: En bruker jeg fikk øynene opp for tidligere i år. Først og fremt en

jeg har irritert meg grenseløst over..Antageligvis fordi han har brukt mine diskusjonstekknikker og mestret dem bedre enn originalen. Liker ikke å skrive det, men mot Wis endte jeg opp som Jølsrud (google it, Team Antonsen) etter en viss pengebruk diskusjon. Jeg ”tapte” ikke fordi noen av oss hadde mer rett enn den andre, men fordi han irriterte meg såpass at jeg falt for ignorer knappen. I motsettning til meg, som er en følelsesladet tulling på tastaturet, er Wisbatov mer av den elegante sorten. Jeg skrev ved en tidligere anledning at du er forumets George Best og jeg står fortsatt ved det.

Posisjon fordi:Scorer 20+ fra midtbanen hvert år og muligens på vei til å bli en ny udødelig? Både som forumhelt, men også som moderator? Du oppfordres herved av meg til å søke da MTFA desperat trenger medlemer med din kjennskap til fotballforumets normer.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Brukernavn: Hewitt

Posisjon: Spiss

Beskrivelse av bruker: På grunn av denne brukeren har HWFC sett seg nødt til å boikotte The Sun. Et sammarbeid med dette medium ville ført til masseprotest og fire bibler med klager på klubblokalenes dører. Lederen av Anfiledtrollene kan ikke sies å være min eller andre United supporteres favoritt, men ingen kan ikke se vekk fra det faktumet at Hewitt blir forgudet i Liverpool tråden. Diskuterer du med Hewitt diskuterer du med wikipedia. Skulle du hevde at Alan Petterson har flere langpassninger enn eks Liverpool spiller Peter ”sluggern” Barrymore i en conference league kamp, drar han opp statestikkene sine om det gagner hans sak.

Posisjon fordi: Han har lenge overlevd ’alle mot en’ med oss United supportere. Når Points er ute med skade, eller laget spiller i 4.5.1 vil Torres være en fin figur å bruke som ensom spiss.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

nerd.jpg

 

Brukernavn: Points

Posisjon: Spiss

Beskrivelse av bruker: Det beste kommer sist. I dagens tropp er Points den med flest målpoeng. Han er aktiv, elegant, saklig og har alltid et glimt i øyet. Jeg påstår at Poeng er forumets artigste skrue og er sammen med tc47 en av de som skapte den intime atmosfæren i United tråden for en stund tilbake. Points har jeg omtrent daglig kontakt med via andre kanaler og er utvilsomt den jeg har satt mest pris på i løpet av mine år på forumet. Unitedtråden kunne ikke fått en mer egnet forman. Ord blir fattige. United forumet hadde vært crap uten det søta poeng.

Posisjon fordi: Lagets desidert mest gjennombrudshissige spiller. Raskere enn lynet på kontringer og har avsluttnigsegenskaper i Nistelrooy klassen. Points er vår spydspiss og er alltid selskreven.

Evt bilde®: Send eier PM med bilder

 

Resverver:

 

knicks080414_1_560.jpg

 

Nummer, posisjon, bruker, supporter av

 

- K, Termo, Liverpool

- SS, Jotun, Manchester United

- HB, Sameboe, Manchester United

- HB, guttorm, Liverpool

- MS, MrSS, Manchester United

- MSS, Stonemeister, Manchester United

- OMS, CCola, Manchester United

- MS, Fox, Arsenal

- MS, Alastor, Manchester United

- MS, Giallorossi, Roma

- MS, Limbeck, Manchester United

- MS, GBD,(S) Manchester United

- MS, Pirja, Liverpool

- OMS, SideSwipe, Manchester United

- S, Raste, Manchester United

 

Akademispillere/hot Prospects: Zu Zwat, Herr Brun, LuckNr7, D'Amico, Mx1000, Latias, HeHauken

Klubbkapteiner: Hyrlen (2009 -)

 

Klubbrekorder, statestikk, rivalisering.

 

Denne delen av tråden er det meningen av brukerne selv skal fylle ut dersom noen har ønsker og kreativitet.. Mye av poenget med tråden er å bruke den til feedback, kaktuser, skryt, bilder osv. Dette er en ypperlig tråd til å kombinere fotball med relevant off-topic prat.

 

Flest kamper/innlegg: Tc47

Lengstsittende manager: -

Klubb legender: Mange

Trofeer: Error: Computer overload

 

Ball’d diskusjon.no vinnere:

Gullskoa: Nightkeeper, for sin ”Norsk norsk ukeblad kommentar”

Svarteper: Sir Game. Skrives i stein, da ingen noensinne vil klare å overgå meg i suspensjoner og ufine gester. Gris!

 

Firm:

 

Klubbens intime firm med hooligans er kalt ”The Vikings” og er fryktet på forum landet rundt. På hardware.no er det nemlig aldri langt til nærmeste nerd med forbinnelser til hacke verden...

 

green_street_hooligans_1.jpg

 

Nå er jeg tømt for kreativitet og følese i fingertuppene, så resten for dere eventuelt kreere selv! Dersom noen gidder å lese denne boken av et innlegg that is...

 

Helt til slutt: Jobbsøknad-mal legges ut, da klubben trenger et nytt styre og folk på bakrommet asap. Brukere som er intressert i et verv (kredibilitet...) kopierer denne malen, fyller den ut og publiserer skriveriet i denne tråden.

 

Brukernavn:

Innlegg pr dag:

Min beste vits:

Øvrig informasjon:

 

Det tok litt tid å skrive denne posten, så håper den falt i smak J Kommentarer vdr. innleggets lengde gjør at skribenten føler at han har null liv, så det ønskes ikke videre fokus på den biten. Takk for forståelsen! Er det noe som bør rettes på osv, send Plagueis en PM.

 

Carefree wherever you may be, we are famous Diskusjon FC.

Endret av Sir Game
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SS = Stopper.

 

Sameboe: Du kan jo sette opp ditt eget lag i tråden om du vil. Det sier seg selv at noen vil bli utelatt og glemt når det bare er så og så mange plasser i en tropp. Dersom du ser på reservebenken er det ikke svake brukere rundt deg heller, så jeg ville tatt det som et kompliment å bli nevnt. Det er mange gode brukere som har blitt forbigått i farta, husk på det. Se også på hvem du slåss med på HB, det er ingen fluevekter.

 

Jotun kan forøvrig forvente en tlf samtale fra sjefen etter sine utspill om trådens lengde. Det er en eller to på førstelaget som ikke lengre har klippekort og Jotun har nå havnet langt fremme i køen.

 

Lite innspill fra de som har fått mest lovord registrerer jeg. Kanskje treneren bør avskaffes og Sameboe ansettes? Intressert ? :)

Lenke til kommentar
Jotun kan forøvrig forvente en tlf samtale fra sjefen etter sine utspill om trådens lengde. Det er en eller to på førstelaget som ikke lengre har klippekort og Jotun har nå havnet langt fremme i køen.

Herlig. Slike kommentarer om eieren burde holde seg unna tråden, spesielt i en så respektert klubb som Diskusjon Football Club. Burde kvalifiseres til lønnstrekk i en måned.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...