Glenn Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Min samboer har nettopp skaffet seg ny telefon, en Nokia 6700. Hun opplever ekko i telefonen. Dvs. ekko av personen hun snakker med. Dette var det også problemer med i den gamle telefonen hun hadde, en SE F305. Noen som vet hva dette skyldes? Hun har NetCom. Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Alle hun snakker med eller bare enkeltpersoner? Jeg vill satt en femmer på at enten hun eller noen hun kjenner er avlytta. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Bruker hun Ecco sko? Nei, fra spøk til revolver. Jeg tror kanskje hun blir avlyttet av noen. Endret 16. november 2009 av Mariofrans Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Avlyttet? Høres ikke bra ut.. Hvordan kan man spore opp dette? Trodde det skulle mye til for å avlytte GSM.. Kan evt. operatør finne ut av noe slikt? Men seriøst, det skjer med alle hun snakker med. Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Tviler på at hun blir avlyttet. Ring netcom og hør hva dem har å si om det. noen ganger blir det ekko hvis man har på høytaler. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. november 2009 Forfatter Del Skrevet 17. november 2009 Om hun blir/ble avlyttet, skulle det jo helst ha skjedd på samme sted hver gang, og ikke hele tiden uansett hvor hun oppholder seg. Jeg skal ta en telefon til NetCom jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skru ned volumet. Hvis lyden smitter fra høyttaler til mikrofon får du ekko. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skru av 3G, skru ned volum 1-2 hakk. Ekko er i de aller fleste tilfeller et resultat av dårlig dekning/linje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skru av 3G, skru ned volum 1-2 hakk. Ekko er i de aller fleste tilfeller et resultat av dårlig dekning/linje. Hvorfor skru av 3G? Dårlig forbindelse? Lenke til kommentar
Dan-Inge Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Skru av 3G, skru ned volum 1-2 hakk. Ekko er i de aller fleste tilfeller et resultat av dårlig dekning/linje. Hvorfor skru av 3G? Dårlig forbindelse? Siden 3G i de fleste tilfeller har dårligere dekning enn GSM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå