Mayhem Soap Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Hei, jeg har et lite spørsmål. Jeg har en ACER 3810 uten optisk drev. Idag fikk jeg windows 7 DVD i posten. Tidligere har jeg kjøpt Windows 7 retail til den stasjonære og jeg ble så begeistret at jeg laget en bootable minnepinne med win7 (fra denne retail kopien min). Jeg har ikke installert denne versjonen på den bærbare, siden jeg ikke hadde fått riktig serienummer - det har jeg nå tilgjengelig. Så mitt spørsmål er; kan jeg bruke denne minnepinnen og installere på den bærbare og bruke OME serienummert? eller må jeg lage ny "versjon" basert på OEM DVD'en. det er 64 bit versjon på minnepinnen, OEM jeg fikk er 32 bit. Vil det ha noe å si? Jeg ønsker å legge inn 64 bit på den bærbare... takk for svar. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Skal ikke ha noe å si på forskjellen mellom 32bit og 64bit, produktnøkkelen skal fungere på begge. Men når det gjelder å legge inn retail W7 og så bruke OEM nøkkel, er jeg mer usikker på. Andre folk rapporterer at de har trøbbel med dette. Kan være du må ringe inn å prøve å aktivere over telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå