RainbowLady Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Har i det siste søkt på en god del jobber, men sjelden fått noe annet enn "du er verdens beste person og kjempeflink, men kom dessverre ikke helt frem denne gangen". Har vært på intervju to ganger også, men uten hell. Jeg bor på en sånn halvveis liten plass, og lurte på å sende noen mails til enkelte butikker rundt om for å høre om de har noen stillinger ledig. Men så lurer jeg, er dette veldig frekt? Virker jeg bare overlegen, arrogant og masete, eller som en flott ungdom med masse initiativ? Det jeg kunne tenkt meg er en jobb på mellom 5-10 t i uken pluss helg. EDIT: Unnskyld! Hadde oppe denne og Andre Jobber-forumet, ble en liten glipp. Kan en hjelpsom moderator moderere den over? Endret 16. november 2009 av RainbowLady Lenke til kommentar
Minni_83 Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Har i det siste søkt på en god del jobber, men sjelden fått noe annet enn "du er verdens beste person og kjempeflink, men kom dessverre ikke helt frem denne gangen". Har vært på intervju to ganger også, men uten hell. Jeg bor på en sånn halvveis liten plass, og lurte på å sende noen mails til enkelte butikker rundt om for å høre om de har noen stillinger ledig. Men så lurer jeg, er dette veldig frekt? Virker jeg bare overlegen, arrogant og masete, eller som en flott ungdom med masse initiativ? Det jeg kunne tenkt meg er en jobb på mellom 5-10 t i uken pluss helg. java script:bbc_pop() eg har samme problemet eg og eg får bare nei til svar og ikkje noen tilbuder, har vært på noen intervjuer vettje hva eg ska gjør? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Det er ikke noe galt med det. I stedet for å henvise til en utlyst stilling, så skriver du at det er Åpen søknad. Lykke til Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. november 2009 Del Skrevet 17. november 2009 Er vel bare å levere åpne søknader. Men du burde møte opp personlig og spørre etter daglig leder når du skal levere søknaden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå