Idrin Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Heisann.. Jeg lurte på hvor i Oslo 3D versjonen av Avatar blir visst? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bumper denne jeg. Jeg går nesten ut fra at det er Coloseum? har tittet innom filmweb.no og de har ingen show i Oslo, men jeg vet ikke om dette er pga at de er utsolgt eller om de rett og slett ikke har lagt ut noe enda. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror ikke at problemet er at de ikke har lagt det ut, for det har de gjort i Bergen. Dere kan jo sende en mail til Oslo kino og spørre? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Her er det filmweb har av de som viser filmen og ingen av oslo-kinoene er nevnt. Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tror ikke du skal stole helt på akkurat den siden. Går jeg innpå bergenkino.no er den satt opp(kan være at den er på oslokino.no også), men det er ikke listet på på den listen. Lenke til kommentar
el_cash Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Tipper at filmweb ikke har ført opp Avatarforestillingene for Oslokinoene enda. Ser ut til at det er bare bygdekinoene med langt, forhåndsbestemt program som står oppført. Lenke til kommentar
karakas Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Sjekket oslokino.no nå, og salget starter ikke før 11.12 så da har jeg tid enda http://www.oslokino.no/kommende-filmer/ Endret 6. desember 2009 av karakas Lenke til kommentar
Idrin Skrevet 10. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2009 Billettene er ute nå.. har bestilt 5 billetter til Avatar 3D Lenke til kommentar
karakas Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Takk, bestillte nettopp 4 billetter selv også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå