Gå til innhold

Fallout 3...?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter Tactics som jeg ikke likte noe særlig så slutta jeg følge med på nyhetene/ryktemølla, men detta er sida jeg ofte gikk til før

http://www.nma-fallout.com/

Blei litt forvirra av opplegget dems så jeg gadd ikke titte nærmere på det, men jeg så noen bilder der som jeg tolka som et nytt Fallout spill i en skikkelig 3d motor... hadde vært morsomt om det blei skikkelig gjennomført

Lenke til kommentar
Dei lagar eit "Fallout" spel til konsoll. Interplay som lagar det da, ikkje Black Isle. Her er linken: http://www.interplay.com/fbos/

 

Men det er LENGE sidan Fallout 2 kom ut nå, så eg vil vel ikkje sei dei har "mjølka" det så masse. Eg gledar meg i alle fall som ein unge til Fallout 3 om det kjem!

 

Og eg lika heller ikkje FO:T. Var kjedlege greier!

 

Crap!!! Kan de ikke gi blanke i disse spin-off`ene og gi oss FallOut 3 istedet?!?! Damn.... :grumpy:

Men, men... Må vell kjøpe meg Xbox nå da.. Prinsippsak å spille alt som har m FallOut å gjøre :-?

Lenke til kommentar
Så enig så enig. Men dei vil ikkje lage Fallout 3 før dei har eit ordentleg penge grunnlag. Og det er vel det denne FOBOS tingen er til da.

 

Hmmm... Jo, kanskje, men burde ikke pengene fra Tactics da vært brukt på FallOut 3 istedet for FO: BoT???? :roll:

Uannsett!! Vi får håpe du har rett :yes:

Lenke til kommentar

Hmmm... Jo, kanskje, men burde ikke pengene fra Tactics da vært brukt på FallOut 3 istedet for FO: BoT???? :roll:  

Uannsett!! Vi får håpe du har rett :yes:

Burde nok det, men problemet er at PC spel ofte selger mykje mindre en konsoll spel. Grunnen er piratkopieringa av PC spel. Derfor er det mykje større sjans for at kosoll spel tener inn godt med pengar. Og eg trur ikkje Tactics ga særlig utbyttte... :(

Lenke til kommentar
hørt om modchip? :)

Hehe, yep. Ikkje ver frekk! :D Poenget er at det er mange fleire som kjøper konsoll spel til tross for at det eksisterar mod chips. Ikkje så mange som har det, som det er folk som kopierar PC spel. Men når mod chips blir noko alle har så vil sjølvsagt konsoll markedet ha samme problem.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...